Про грубість у транспорті та хамство за бажання знати

Новини
24 квітня 2014 о 10:4018412 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Про грубість у транспорті та хамство за бажання знати
Не знаю, як хто, та я в транспорті «заробляю» на грубість частенько.

При чому, як на мене, невиправдано. Мої знайомі та друзі кажуть, що просто близько все сприймаю до серця. Рекомендують менше звертати увагу. Але якось не виходить у мене, псують мені такою реакцією настрій.

То кондуктор кривиться, коли я даю 25 копійок не однією монетою, то висловлює своє незадоволення, коли квиток випадає з її ж рук. Мовляв, я винна, що не впіймала. Ну як тут стриматись і не огризнутись?!

Схожа реакція і на мою цікавість. Опишу останній із випадків.

Страсна п’ятниця, 18 квітня. Купую залізничний квиток на станції «Полтава-Київська». Касир вибиває мені квиток на потяг №133/134 сполученням Луганськ – Київ. Відходжу вбік, звіряю дані й помічаю, що мені видали проїзний документ старого зразка, натомість всім іншим, хто купував після мене, – нового. Згадую, що кілька днів тому чула розмову про оновлений вигляд таких квитків. Вирішую зачекати, доки пані касир відпустить людину, щоб поставити питання.

– Дозвольте уточнити, а чому мені дали квиток старого зразка і чи пропустять мене з ним на поїзд?, – кажу я.

А у відповідь:

– Глупий вопрос, дєвушка! Ні, ми спеціально вам одній дали такий квиток, – з іронією промовляє жінка. – Звісно, пропустять. Нові квитки – на інші типи потягів.

Про грубість у транспорті та хамство за бажання знатиЗверху – новий квиток, знизу – квиток старого зразка

Звісно, на почуте «глупый вопрос» мені хотілось відповісти взаємно. Але втрималась. Взяла приклад зі своєї подруги, яка у таких ситуаціях завжди посміхається і спокійно дякує.

Просто не розумію, невже так складно обійтись без хамства?