Полтавці розповіли, яким транспортом їздять до Києва-Харкова

Новини
Ольга Матвієнко2 лютого 2013 о 15:231731 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Полтавці розповіли, яким транспортом їздять до Києва-Харкова
Полтавці розповіли журналістам "Кола", якому виду транспорту надають перевагу, коли їздять до іншого міста.
Поділилися також і міркуваннями про необхідність ліцензії для перевезення пасажирів.












































































Дарья

Обираю дешевий потяг. Мені без різниці, скільки їхати: чотири чи п’ять годин. Мені час не настільки важливий.
Анжела

Їжджу переважно автобусами. Обираю їх, бо це швидше і зручніше. Як для мене, то головне – швидко доїхати. Комфорт теж важливий. Якщо перевізників змусять придбати ліцензію, то не думаю, що це змінить щось. Мене і зараз якість влаштовує.

Олег

Я люблю їздити поїздом. Зазвичай це дешевше, комфортніше. Можна поспати нормально. При цьому потяги їздять не набагато довше, ніж автобуси. Навіть, якщо легалізують усіх перевізників, то на якість поїздок це не вплине. Думаю. Що це все роблять для того, щоб заробляти на перевізниках більше грошей.
Гліб

До інших міст я їжджу на маршрутках. Проїзд коштує дешевше. Можна і поїздом, але мене не влаштовує ціна. Проте думаю, що ніяка ліцензія не вплине на якість перевезення.
Павло

Я надаю перевагу великим автобусам, бо вони більш стійкі на дорозі. Особливо в таку пору року. Якщо у сіх перевізників-маршрутчиків змусять купити ліцензії на перевезення, то насамперед це вплине на вартість квитків. Вони стануть дорожчими. На якість не вплине ніяк, бо вони зараз як їздитимуть на лисій резині, так і їздитимуть, бо їм не вигідно і дорого купувати зимові шини. Перевіряти їх, можливо, і будуть. Аде в нас чиновники як брали хабарі, так і братимуть.

Світлана

Іноді їжджу потягом, іноді автобусом. Усе залежить від часу відправлення. Проте надаю перевагу все ж потягу, бо проїзд у маршрутці дорожче коштує.
Аліна

Їжджу автобсом частіше. Можна і потягом, в принципі, але автобсом краще. Це і швидше, і комфортніше, і дешевше.
Ольга

В основному надаю перевагу маршрутному таксі. Мені здається, що так швидше. В основному через економію часу. Потяг за ціною дешевший, але час багато відіграє. Якщо перевізників змусять купити ліцензію, то це, можливо щось покращить у якості проїзду.
Віталій

Надаю перевагу потягу. Думаю, що ця взичка залишилася ще з радянських часів. Як звик, так і їжджу. Більше довіряю залізниці. Щодо автобусів, маршруток, то навіть коли їх змусять купити ліцензію, покращення не буде. Просто поставлять на офіційну основу, щоб мати ще одне джерело доходів для держави.
Олена

Я зараз рідко їжджу. Проте надаю перевагу, якщо потрібно, маршрутці. Думаю, що на ній можна швидше доїхати. До легалізації перевезень ставлюся тільки позитивно. Вважаю, що покращиться і якість, і комфортність поїздок. Перш за все, ліцензія вплине на відповідальність водія.
Надія

Мені більше подобається їздити автобусом. Так швидше. Легалізація перевезень скоріше за все позитивно вплине на цей бізнес. Тому що будуть більше правил дотримуватися.
Яна

Ми їздимо власною машиною. Але якщо доводиться все ж обирати, то, як на мене, взимку краще обирати потяг. Якщо змусять купити ліцензії на перевезення у автобусах і маршрутках, які зараз їздять неленально, то особливої ролі це не відіграє і на якості послуг не відобразиться.
Галина Семенівна

Надаю перевагу автобусам, які зараз їздять від вокзалу в Полтаві. Поїзд їде дуже довго. Наприклад, маршруткою ми їдемо три години і вже там. По телевізору чула про те, що хочуть ліцензії ввсети обов’язкові. Думаю, що вони повинні бути. А то он зараз їздять: автобуси обідрані, холодно в салоні. Ліцензія вплине на якість. Їдеш у якомусь кращому автобусі – телевізор працює, музика грає – якось веселіше. А як маленькі автобуси, маршрутки їздять, то народу набивається багато. Тцди їдеш – ще хоч якось по місцях, от назад – щось незрозуміле. Навіть якщо ціни піднімуть. Вважаю, що краще дорожче заплатити, ніж їхати як огірки у бочці.
Гуар

Я сама із Харкова. Добиралася маршруткою. Поїздом не так зручно, пересадки робити потрібно.
Володимир

Я дежу рідко їжджу. Проте обираю автобус або маршрутку, так зручніше. Якщо легалізують усіх цих перевізників, то сумніваюся що це на щось вплине. Можливо, ціна за квиток зросте.
Надія Семенівна

Надаю перевагу під час поїздок до Києва, до Харкова швидкісному експресу. Мені не подобаються маршрутки, бо часто водії ведуть себе некоректно, у тому числі, коли ведуть машину. Мене це не влаштовує, я потребую культурного обслуговування. Ліцензії на перевезення давно потрубно було зробити. Якщо пасиж споживає якісь послуги, то він повинен бути убезпечений від імовірних негативних наслідків.
Ігор

Надаю перевагу потягу. Це може бути як електричка, так і пасажирське сполучення, міжобласне. Потяг дешевше і надійніше за маршрутку. До комфорту я не вибагливий. Мені здається, що навіть за умови легалізації пасадирських перевезень, нічого особливо не зміниться. Ліцензії ніяк позитивно не вплинуть на якість послуг, які вони надають. Цей бізнес стане більш корумпованим, даватимуть більше хабарів і все.

Іван

Взагалі я надаю перевагу власному транспорту. Але якщо немає можливості, то обираю, що швидше доїде до іншого міста. Зазвичай, маршрутки їздять швидше. Якщо потяг їде 2,5 години, то маршрутка – десь півтори. Думаю, що легалізація перевезень, ліцензії, вплинуть перш за все на наші кармани. Вони будуть платити за ліцензію і відповідно зростуть ціни. Щоб це вплинуло на якість, то не думаю. Скоріше навпаки. Людина буде вкладати гроші в те, що буде приносити прибуток. А якщо в нього будуть забирати ці гроші, то на чомусь він зекономить. Відповідно построждає комфорт.

Запитували Ольга Матвієнко, Олег Дубина

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter