Для любителів «старовини» - сир з пліснявою у одному з магазинів Полтави

Ситуація
Валентина Зайченко22 вересня 2010 о 14:021010 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Для любителів «старовини» - сир з пліснявою у одному з магазинів Полтави
Одна з читачок "Кола" нещодавно придбала в супермаркеті у центрі Полтави сир, який був з пліснявою. Книги скарг і пропозицій у магазині не було. Адміністрація на скаргу жінки  відреагувала в грубій словесній формі.
Для любителів «старовини» - сир з пліснявою у одному з магазинів Полтави Читачка попросила з’ясувати, що робити в такій ситуації. Журналіст спеціально відвідала вказаний продуктовий магазин, в якому був придбаний неякісний товар. Але простроченої продукції там уже не було.

Відповідь на запитання читача журналіст отримала від Головного державного санітарного лікаря міста Полтава Анатолія Журавльова:

- У такій ситуації необхідно звертатися до обласного управління захисту прав споживачів чи обласної санепідемстанції. І добре коли звернення йде саме від споживачів. Оскільки, контроль торгівельних закладів ми маємо робити з попередженням про перевірку за 10 днів. Цього вимагає Закон України від 5 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

- Але ж ви самі розумієте, що за 10 днів всю продукцію можна замінити, і застати порушників на гарячому ми навряд чи встигнемо. А коли споживач звертається особисто - наші дії розгортатимуться швидше. Проте, якщо порушення торкалося лише, наприклад сиру, то на іншу продукцію, у такому разі, ми вже дивитися не маємо права. І обов’язково, щоб споживач мав при собі чек з цього магазину, - розповів Анатолій Журавльов.

Юлія Корж

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter