Переможців визначили в 4 номінаціях. Одні із учасників отримали шанс розмістити свою рекламу на 5-тьох сіті-лайтах міста.
- У нашому конкурсі брали участь студенти полтавських університетів, - розповідає Інна Пахомова, менеджер конкурсу. - Усього приблизно 120 чоловік. Тренінги відвідало 80 студентів. На практичних заняттях їх було поділено по 5 чоловік. Переможців визначали у таких номінаціях : «Реклама вищих навчальних закладів», «Комерційна реклама», «Соціальна реклама» та «Відео реклама». Перші три номінації потребували робіт у друкованому вигляді у форматі А-3. А роботи на комерційну рекламу створювалися вручну, під час тренінгів. Фаворитом Полтавського міського центру соціальних служб стала реклама студентів Полтавського університету економіки та торгівлі,яка називалась «Чи повернувся б ти сюди?». Вони отримали можливість розмістити свою рекламу на 5 сіті-лайтах міста.