Спочатку журналіст перевіряла, чи дійсно вони їздять з таким інтервалом, як обіцяли(адже під час урочистостей з нагоди запуску «рогачів» стверджували, що нові тролейбуси їздитимуть з інтервалом не більше 10 хвилин).
О 10.51 журналіст «Кола» прийшла на зупинку громадського транспорту «Сінна» (як їхати у бік «Браїлків»). Новий жовтенький «рогач» прибув на цю зупинку о 11.05. А от, до зупинки, що навпроти, за ці 14 хвилин (які чекала журналіст) встигли проїхати три нових тролейбуси. Очевидно з кореспондентом «Кола» зіграв відомий у народі «закон…». Чекаючи на новий громадський транспорт, журналіст помітила, що «кільцеві» автобуси їздять напівпорожніми. Проте, на це могли вплинути погодні умови. І журналіст подумала, що, мабуть, більшість полтавців вирішили залишитись вдома, тим більш у вихідний. Та коли під’їхав новий жовтенький, вона змінила свої припущення. Новий рогач був повний. Тож кореспондент ледь влізла в новий громадський транспорт. До наступної зупинки «Зигіна» простояла біля дверей, які відкриваючись добрячи втиснулись їй в спину.

Нові тролейбуси полюбили пенсіонери.
Коли тролейбус трохи спорожнивсь, журналіст помітила, що серед пасажирів чимало молоді, що не є характерним для полтавських тролейбусів. Проте свідчення кондуктора говорили протилежне. За словами жінки, нові «рогачі» завжди їздять повними. І основними їх пасажирами є пенсіонери.
- Якби зробили однакову ціну для всіх, - говорить кондуктор одного з нових тролейбусів, - то тоді б не було такого напливу пенсіонерів. А тож молодь бачить, що тролейбус повний, тому сідають у кільцевий автобус.
Кондуктор під час розмови з журналістом скаржилась, що пенсіонери всі чекають лише на новий тролейбус. Можуть проїхати тільки одну зупинку, аби покататись новим громадським транспортом, адже їм таке задоволення є безкоштовним.
Вийшовши на зупинці «Латишева» журналіст «Кола» перебігла через дорогу, щоб пересісти ще в інший новий «рогач». На зупинці помітила чималу кількість пенсіонерів. На новий транспорт кореспондент чекала не більше п’яти хвилин. За цей час проїхало кілька кільцевих та тролейбусів. Усі вони були напівпорожні. Проте усі, хто стояв на зупинці, не спішили сідати в жоден з цих транспортних засобів. А от коли приїхав новий жовтенький тролейбус - вони враз побігли до нього. І тут журналіст впевнилась у словах кондуктора з попереднього тролейбуса.

Пасажири мають претензії до нових «рогачів».
Під час такої подорожі кореспондент стала свідком обурень однієї бабусі, пасажирки новенького «рогача». Пенсіонерка скаржилась, що в цьому тролейбусі не зручні місця для сидіння.
– Занадто ж таки високі, не зручно ж залазити.
Кондуктор щодо таких дорікання порадила їздити в таксі.

Спілкуючись з кондукторами нових тролейбусів журналіст дізналась, що нові тролейбуси ламаються кожного дня (нагадуємо, що вчора такий випадок ставсь на зупинці «Школа№11»). Кондуктори та водії у нових тролейбусах щодня різні. Працюють змінно. Також кондуктори зазначили, що нові тролейбуси їздять, як і всі «рогачі», не дуже швидко. Журналістові «Кола» так не здалось, але кондукторам видніше, оскільки вони їздять ними щодня.
З позитивних характеристик нового «рогача» можна твердо зазначити, що їздять вони, не дивлячись, на стан полтавських доріг, досить таки тихо і легко. У крайньому випадку поки що.
Полтавці з обмеженими можливостями не поспішають випробовувати нові тролейбуси.
Нові тролейбуси мають пандуси для візочників, які полегшують посадку таким пасажирам. Кондуктори, з яким спілкувалась журналіст під час свого репортажу, стверджували, що люди, які пересуваються на візках дуже рідко їздять громадським транспортом. З двох опитаних кондукторів одна застала такого пасажира. Жінка говорить, що ніяких труднощів не було. Пандус опустили, чоловік спокійно заїхав. Для них є спеціальне місце в тролейбусі, яке до речі, часто займають пасажири з сумками та «кравчучками».