Важливою складовою успіху є вдала стратегія просування проекту «Полтавський операційний майданчик», адже це кращий шанс для полтавської молоді розкрити свій потенціал.
Якісна освіта, молодість, амбіції та кар’єрні прагнення – все це важливі вимоги для молодих фахівців, учорашніх випускників вишів. Проте щоб «сподобатися» потенціальному роботодавцю, часто-густо цього замало – потрібен досвід роботи. Це робить багатьох вітчизняних випускників заручниками поширеної думки, що у молодих фахівцях зацікавлені далеко не всі компанії.
Приємний тому виняток – Дельта Банк. Він ефективно взаємодіє із провідними полтавськими вишами та надає робочі місця у своєму контакт-центрі студентам, що не мають досвіду роботи. Крім того, всі менеджерські позиції закриваються за рахунок внутрішнього ресурсу. А це не аби як мотивує.
Робота вигідна та престижна
Полтавський операційний майданчик – це шанс для випускників економічних факультетів наблизитись до своєї мрії – розпочати кар’єру в фінансово-кредитній організації. Проте цей вибір відповідальний – робота потребує повної самовіддачі та кваліфікованої підготовки. У контакт-центрі наполегливо реалізують кадрову програму банку – діють спеціальні програми навчання та стажування на період адаптації та три школи: наставництва, менеджменту і лідерства. Тож відсутність досвіду не є нездоланною проблемою, головне – працелюбність та ініціативність. Бажання працювати – це інвестиція у майбутнє, необхідний досвід та старт професійної кар’єри.
- Розвиток талановитої молоді – один із найважливіших напрямів нашої кадрової політики. Наше завдання – допомагати молодим, цілеспрямованим людям створювати свій кар’єрний шлях і разом із Дельта Банком брати участь у будівництві банківської системи в Україні. Ми фактично надаємо молодій людині повне коло професійного виховання, стаючи провідниками у банківській галузі. Саме такий послідовний розвиток є найбільш ефективним, що підтверджують підсумки вже 4-х років роботи полтавського контакт-центру, – каже начальник департаменту операційного обслуговування Дельта Банку та керівник контакт-центру Олександр Чуприна.
Довідка: 28 листопада 2013 року контакт-центр посів почесне друге місце в конкурсі від HeadHunter у номінації «Регіон» і отримав премію «HR-бренд» як кращий роботодавець 2013 року з проектом «Полтавський операційний майданчик Дельта Банку – старт успішної кар’єри».
Ірина Гужва