«Коло» опитувало, наскільки доступним та зручним для пасажирів є міський транспорт у Полтаві. Результати опитування показали, що найбільше нарікань у населення виникає стосовно маршрутів, якими рухаються тролейбуси та автобуси. Попри те, що курсують вони у 66 напрямках, все одно у деякі куточки міста важко дістатись через поганий транспортний зв’язок між мікрорайонами. Серед проблемних громадяни називають маршрути № 46 «Інститут зв’язку – Половки – Інститут зв’язку» та № 55 «Завод ГРЛ – Розсошенці», інтервали руху між транспортними засобами на яких близько 15 хвилин.
- З Розсошенців увечері на Алмазний неможливо виїхати,ні тролейбуси, ні маршрутки практично не ходять.Я туди постійно їжджу у аптеку за ліками і спостерігаю цю проблему, - розповідає пані Наталія. |
Претензії у пасажирів й до кількості транспорту на вулицях міста та його годин роботи. Людям важко «увіпхнутись» у салони автобусів та тролейбусів в годину пік зранку, ввечері після 10-ої довго доводиться чекати на приїзд маршруток. Переповнені зазвичай і автобуси «Місто без околиць».
- Вони малі за місткістю, тому постійно дуже «забиті». Пасажирі почувають себе там як оселедці у банці, - коментує Олена Миколаївна. |
Стосовно економічної обґрунтованості вартості проїзду у громадському транспорті думки у респондентів розділилися. Одні ціну квитків вважають справедливою, а її поступове підвищення виправданою. Інші такою, що б’є по гаманцям.
- З одного боку, нібито 25 копійок ролі особливо не грають, але з моєю зарплатнею у 1000 гривень останнє підвищення іноді буває відчутним, - скаржиться Володимир. |
- Наприклад, у Лубнах проїзд у місті взагалі коштує 2 гривні, хоча місто менше, ніж Полтава. Тому я задоволена ціною, - говорить Марина. |
Тішить усіх опитаних єдине: після придбання 10 нових тролейбусів не потрібно довго чекати на приїзд «Кільцевих». До того ж, можна обирати між поїздкою за 1 гривню 25 копійок у тролейбусі та 1 гривню 75 копійок у автобусі. Найбільше радіють появі «жовтяків» у місті пенсіонери та пільговики, адже тепер не потрібно терпіти приниження у салонах автобусів та маршруток, звідки з безкоштовними посвідченнями їх раніше постійно виганяли.
- Робота міського транспорту зараз мене задовольняє. Я як пенсіонер користуюся тролейбусами. З появою 10 нових доїхати кудись стало простіше та швидше, - поділився думками Микола Павлович.