Пізніше виявилось що холодної води в цьому будинку немає взагалі.
Журналісти "Кола" після звернення своїх читачів почали телефонувати у різні служби, щоб дізнатися, чому у кранах полтавців лише гаряча вода. До речі, в цьому році опалювальний сезон завершився раніше, ніж очікувалося.
- До нас доцільніше було б звернутися, якщо б не було гарячої води, а не коли вона є, - говорить Олександр Циганок, прес-секретар "Полтаватеплоенерго". - В нашу диспетечерську не надійшло жодного виклику з приводу поломки.
У "Полтававодоканалі" про поломку знають, але не відповідають за неї.
- Ми не відповідаємо саме за будинки – це за вже територія ЖЕДу, – каже диспетчер "Полтававодоканал". – За цією адресою дійсно стався порив, і в данний момент там проводяться роботи працівників ЖЕДу. Працівники "Водоканалу" також допомагають. Вам краще зателефонувати на дільницю ЖЕДу, яка відповідає за цей будинок.
Слухавку на 5-ій дільниці (саме їй підпорядковується будинок, який нас цікавить) так і ніхто не взяв (але цей номер телефону був вказаний на нашому сайті, та в багатьох ЗМІ Полтави), і лише в абононетській службі Ленінського району сказали, що телефон змінився на 57-19-40.
За цим номером диспетчер вже розставила всі крапки над "і".
- Зранку, ще до 9-ої години прорвало магістраль з холодною водою, - говорить диспетчер 5-ої дільниці. - Тому скрізь і пішла гаряча вода. На данний момент там проводяться ремонтні роботи. Вода перекрита. Ввечері, коли закінчать ремонт, подачу води буде відновлено. О котрій саме, поки що невідомо.
Мешканці будинку Леніна, 91 говорять, що це не перший випадок, коли в їхніх бачках вода парує (фото masterovoi.ru)Сьогодні, 3 травня, жителі будинку Леніна, 91 виявили в своїх туалетних бачках не холодну, як зазвичай, воду, а гарячу.