У Полтаві розпочалося навчання другого набору волонтерів call-центру для учасників АТО

АТО
14 березня 2016 о 16:45894 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 У Полтаві розпочалося навчання другого набору волонтерів call-центру для учасників АТО
​12 березня в Полтаві розпочалося навчання другого набору волонтерів ВСЕП «АТОЛ ЛІНІЯ».

У Полтаві розпочалося навчання другого набору волонтерів call-центру для учасників АТО

Волонтерська служба емоційної підтримки (ВСЕП) «АТОЛ ЛІНІЯ» працює в Полтаві з вересня 2015 року. За цей час до волонтерів по допомогу звернулися більше ніж 400 оіб. Бійці АТО, члени їхніх сімей, волонтери та внутрішні переселенці дзвонять сюди безкоштовно та на засадах анонімності.

За словами координатора «АТОЛ ЛІНІЯ» Ольги Олексієнко, емоційна підтримка – це перша ступінь психологічної допомоги.

– Деяким людям достатньо просто виговоритися, зняти емоції. І їхній стан нормалізується, – зазначає жінка.

Наразі у ВСЕП «АТОЛ» працюють 18 волонтерів, але через те, що не всі з них можуть продовжувати роботу, та зважаючи на плани збільшити час роботи лінії, адміністрація вирішила провести другий набір волонтерів.

Заявки могли подати всі бажаючі. Організатори встановили лише дві умови: по-перше, майбутні волонтери мали досягти 18 років, по-друге, мати бажання допомагати людям, які постраждали внаслідок війни на Сході.

Заявки на долучення до роботи «АТОЛ ЛІНІЯ» подали 17 осіб. Спочатку організатори провели загальні збори, потім індивідуальні співбесіди з аплікантами.

У результаті відбору до навчання приступило четверо осіб. За словами Ольги Олексієнко, частина з людей, які прийшли на відбір, були недостатньо мотивовані, а інша частина – вирішили, що робота в «АТОЛі» здійснюється не на волонтерських засадах, а платно. Крім того, деякі з претендентів самі мали внутрішні невирішені проблеми.

У Полтаві розпочалося навчання другого набору волонтерів call-центру для учасників АТОКурсанти та волонтери «АТОЛ»

Говорячи про свою мотивацію, майбутні волонтери (а всі четверо з них – жінки) сходяться на думці, що кожен має робити щось корисне, навіть не знаходячись на передовій. Так, Анна Карпенко, яка до цього 10 років брала участь у різних волонтерських проектах, а зараз вирішила приєднатися до «АТОЛ ЛІНІЯ», зазначає:

– Ми не можемо за один день змінити світ, але можемо зробити це з собою та оточуючими. У кожного має бути більш високе, праведне заняття, окрім дому та роботи.

У Полтаві розпочалося навчання другого набору волонтерів call-центру для учасників АТОАнна Карпенко

Навчання включатиме 15 занять, по 3,5 годин кожне. В якості педагогів виступлять волонтери call-центру, яких литовські спеціалісти емоційної допомоги виділили, як ведучих вчителів.

Навчання проходитиме за литовськими методиками, адаптованими до українського менталітету та ситуації в країні. Після закінчення теоретичних занять кожен з майбутніх волонтерів отримає 200 годин практики в «АТОЛ ЛІНІЯ». Успішно пройшовши практику, курсант отримає сертифікат волонтера емоційної допомоги.

Довідка: Ідея створити Волонтерську службу емоційної допомоги в Полтаві виникла ще в березні 2015 року. Call-центр — пілотний українсько-литовський проект, який фінансувався Програмою розвитку співробітництва та популяризації демократії Міністерства закордонних справ Литовської Республіки (Orange projects).

Після закінчення пілотного проекту (02.06.2015 — 02.11.2015) — полтавський call-центр центр емоційної підтримки по телефону «АТОЛ ЛІНІЯ» став частиною ВСЕП «АТОЛ» Фонду Підтримки «Унія 1219». Від української сторони партнером є ГО «Центр стратегічних комунікацій» за підтримки голови Полтавської ОДА Валерія Головка.

Фото: Ігор Кіянчук, ГО «ІЦ «Майдан Моніторинг» в Полтавській області

Денис Старостін, прес-служба ВСЕП «АТОЛ ЛІНІЯ»

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter