Нагадаємо, сьогодні зранку, 19 листопада, в редакцію "Кола" звернулися члени ініціативної групи мешканців будинку, який знаходився без світла. Жителі кажуть, що світло відключили через несплату за користування електрикою іншою частиною людей, що живуть у будинку.
Директор управлінської компанії «Ваш комфорт» Віктор Литовка пояснив причини відключення. Серед причин назвав й екс-власника компанії, мовляв він залишив йому фірму із боргами, за які йому тепер доводиться відповідати.
– Форма оплати від «Полтаваобленерго» нараховується 20-25 числа кожного місяця, і ми протягом п’яти банківських днів маємо оплатити рахунок. А споживачам електроенергії виставляється оплата в наступному місяці з 1 по 10 число. Вони виплачують до кінця місяця. Це перша причина. Друга причина: я виконую обов’язки директора третій місяць, і мені дісталася фірма з боргами.
Керівництво управлінської фірми запевняє, що ситуація вирішилася, світло підключили. Але не тому, що за світло споживачі заплатили. Як пояснюють у «Вашому комфорті», це було внутрішнє рішення. Ймовірно, в прийнятті такого рішенні посприяв телефонний дзвінок журналіста у диспетчерську. Адже буквально через кілька годин у редакцію знову зателефонували жителі будинку і повідомили, що світло їм увімкнули.
Проте чи знову будуть відключення – питання залишається відкритим. Скоріше за все, справа розвиватиметься за принципом «будуть гроші – буде світло». Саме такий висновок можна зробити зі слів директора.
– Якщо люди платитимуть за світло, то воно відключатися не буде, – більш ніж зрозуміло резюмував Віктор Литовка.
До теми
У Полтавському районі вимикатимуть світло: графік відключень