Оригінальна соціальна реклама Матковського
– Інформація про реалізацію міської програми «Добрі справи» Андрія Матковського на сітілайтах – то соціальна реклама, –прокоментував Віктор Кікоть, керівник прес-служби міської ради. Відповідного маркування, що інформація є соціальною рекламою, на сіті-лайтах журналіст не виявила. Щодо напису «Хто такий Андрій Мартенс», соратники полтавця прокоментували, що він пов’язаний з його політичною діяльністю.
З бігбордів політики обіцяють виконати всі бажання
На бігбордах міста уже з’явилися обличчя очільників обласних осередків Партії Регіонів, Сильної України, Партії Захисників вітчизни та громадської організації «Україна Віват». Привітали з днем незалежності полтавців Партія Регіонів та Фронт Змін.
Закликали до дій: відстоювати права – партія Захисників Вітчизни, будувати нову Україну – Партія Регіонів, обіцяють знайти роботу кожному у ГО «Україна Віват» і пропонують обрати собі лідера до смаку у «Сильній Україні».
За порушення порядку ведення агітації – штраф до 1700 гривень
Розцінювати усю цю інформацію як агітацію не можна. З іншого боку, у потенційних кандидатів ще є два тижні часу для того, щоб полити брудом вірогідних опонентів. З 10 вересня це уже вважатиметься порушенням порядку ведення передвиборчої агітації. Згідно Кодексу України про адміністративні порушення, на винних чекатимуть штрафні санкції – від 10 до 100 неоподаткованих мінімумів (від 170 до 1700 гривень)
Довідка
Політична реклама – оплачувані кандидатом, виборчим об’єднанням чи іншою особою, що діє у інтересах кандидата, повідомлення та матеріали, які спонукають громадян здійснити запропоновані дії, – стаття 66 Закону України «Про вибори народних депутатів України»
Соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена у будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку, – стаття 1 Закону України «Про рекламу»
Тетяна Цирульник