
Стартуватиме він 18 жовтня. Два тижні триватимуть тренінги на базі Полтавського університету економіки та торгівлі.
Потім студенти будуть виконувати свої роботи і 11 листопада журі підбиватиме підсумки конкурсу.
Тематика тренінгів така: теоретичні основи реклами та дизайну, реклама вищого навчально закладу, соціальна реклама, використання в рекламі мотивації, тренінг від фотохудожника Олександра Ктитарчука
Студенти мають підготувати роботи у друкованому вигляді, або відео. Можна працювати в командах, чи окремо.
Як повідомила Інна Пахомова, менеджер проекту, вже зареєструвалися 90 учасників.Загалом реєстрація проходить до 18 жовтня за телефоном 0508085383. Можна взяти участь не тільки студентам, але і поза конкурсом.
Номінації наступні: комерційна реклама, соціальна реклама, реклама вищого навчального закладу.
Конкурс організовують громадська організація «Рада студентів і аспірантів Полтавського університету економіки і торгівлі» спільно з кафедрою маркетингу, Полтавським міським центром соціальних служб для сімї, дітей та молоді.