16% полтавців оцінили рівень виконання податківцями своїх функціональних обов’язків на „задовільно”, а 0,2% опитаних поставили працівникам органів ДПС регіону, за підсумками 2010 року, „двійку”.
За підсумками опитування в цьому році 85% платників податків, які звертаються до податкових органів за роз’ясненням окремих положень податкового законодавства - задовольняють консультації, що їм надаються.
Громадський моніторинг показав, що 71% анкетованих задоволені рівнем розгляду звернень громадян та платників податків керівниками органів податкової служби області.
Вже восьмий рік напередодні Новорічних свят ДПА у Полтавській області підсумовує результати щорічного анкетування платників податків стосовно їх ставлення до роботи органів державної податкової служби регіону.
Так, з початку року в анонімному опитуванні взяли участь понад 4 тисячі респондентів області. Впродовж IV кварталу поточного року в черговому етапі з’ясування громадської думки взяли участь близько 1200 полтавців, повідомили в управлінні управління масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян ДПА у Полтавській області