Співачка диктує модну течію в українському шоу-бізнесі й не боїться експериментувати. Доказом цього стала відеоробота «Жить легко» –перший на території СНД відеокліп, у якому співачка не побоялася збільшити масу свого тіла до 120 кілограмів, чим викликала повагу фанатів сміливістю жартувати над собою.
А дуетний кліп «Сердце бьется» став найдорожчим кліпом в історії українського шоу-бізнесу. Бюджет склав більше 140 тисяч доларів.
Відеоробота «Революція» – новий етап. Світлана змінила ім’я на бренд «LOBODA», постригла розкішне волосся й вирушила в тур по Україні та країнам СНД.
В цьому році її пісні потрапили на радіостанції Росії, Білорусі, Казахстану та Литви. За версією московського радіо «Монте Карло», LOBODA увійшла в топ-рейтинг найсексуальніших жінок Російської Федерації, а канал «Ру Тв» в такому ж рейтингу визначив її перемогу.
LOBODA чітко розуміє, які вже поставлені цілі і що рух у цьому напрямку приведе до успіху.
А в 2011 році Світлана обіцяє випустити сольний альбом, записати провокаційний дует та стати продюсером жіночого колективу.