У міськвиконкому полтавці найбільше просили допомогти з водою та каналізацією

Новини
Валентина Зайченко12 січня 2011 о 12:31691 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245
За 2010 рік до відділу оперативного реагування на звернення громадян міськвиконкому
надійшло понад 103 тисячі дзвінків. Зареєстровано майже 18 тисяч звернень.

Найбільша кількість звернень (33,1%) стосувалася питань налагодження холодного водопостачання та водовідведення. Головний адресат - ОП «Полтававодоканал», решта звернень була на виконанні житлово-експлуатаційних дільниць, ЖБК, ОСББ.

На другому місці - неналежне електропостачання, повідомляє прес-служба міської ради. За 2010 рік надійшло 2243 звернення, з них 1265 - з причин виконання ПФ «Полтаваобленерго» аварійних, планово-ремонтних робіт.

Також до відділу надійшло 3015 звернень на незадовільні послуги з гарячого водопостачання та опалення (1484 та 1531 відповідно).

За звітній період у відділі зареєстровано 441 звернення щодо відключення радіомовлення, 1489 – з питань благоустрою міста, 1393 – роботи ліфтового господарства, 342 - зносу аварійних дерев, 424 - щодо ремонту покрівель житлових будинків.

В розрізі районів статистика звернень така: Октябрський – 9145, Київський – 5996, Ленінський – 2424.

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter