Тому з самого ранку вони «атакували» усі служби міста, щоб з'ясувати причини відключення, та ще й в такий час, коли більшість збирається на роботу. Про праску, електрочайник, фен та світло у ванній перед дзеркалом довелося забути.
У «Полтаваобленерго» в абонентському відділі зранку не знали про причини відключення, а за номером, який там дали, ніхто не відповідав.
Світло включили лише о 15.50.
Як повідомили в оперативній службі міськвиконкому «15-80», працівники «Полтаваобленерго» проводили в тому районі плановий ремонт.
В самому «Полтаваобленерго» наприкінці дня відповіли, що дійсно ремонт був запланований.
– Про цей плановий ремонт ми попередили ЖЕД, а він вже повинен повідомляти мешканців, – відповіли за номером, по якому зранку ніхто не відповідав.
В ЖЕДі не знали про плановий ремонт і посилали майстрів-електриків за викликами схвильованих мешканців.
– Нас про цей ремонт ніхто не попереджав. З самого ранку в ЖЕД телефонували мешканці і за викликами ми надсилали електриків. На місці наші працівники зустрілись з працівниками «Полтаваобленерго», але ті повідомили лише про те, що світло буде не раніше 16.00. А про причини не повідомили. Лише наприкінці дня у оперативній службі міськвиконкому «15-80» нам сказали, що це була планова робота, – повідомила диспетчер ЖЕДу №4.