– Я звертаюсь з приводу ЖЕДу №2. У мене було багато проблем із цього комунального підприємства, а коли я спробував потрапити на прийом до її керівника, то в мене не вийшло, – почав «комунальну» тему своїм питанням читач, який назвався Денисом. – Бо секретарка мені сказала, що начальника немає на місці, а я на власні очі побачив у відчинені двері, що він сидить в кабінеті. Мабуть йому набридло зі мною спілкуватись, бо досить часто звертався я зі скаргами до нього.
О.М – Залиште свій телефон, обіцяю, завтра вас начальник цього ЖЕДу прийме, – запевнив читача «Кола» мер. – Хоча, прошу вас, потерпіть трішки, місяці через два, думаю, цей начальник вже скоро не буде працювати там.
Скаржились люди й на роботу ЖЕДів №6 (в будинку №27, що по вул. Енгельса не ремонтували дах вже років 15, а в будинку №54 по вулиці Фрунзе не працює ліфт), №8 (в будинку №91 по вулиці Леніна комунальне підприємство сприяло незаконній приватизації підвалів не мешканцями будинку, а в будинку №116.по вулиці Ленина підвал залило фекаліями)), №5 (в будинку №33/2 по вулиці Великотирнівській не працює система опалення в під’їзді),
О.М – Бачу, що для полтавців комунальні питання дуже болючі. Утім, можу пообіцяти, що скоро комунальні служби будуть працювати по іншому. Буде створена керуюча компанія і через два, максимум три місяці ЖЕДів не буде. Але зараз з усіма нагальними проблемами люди можуть звертатися в міськвиконком, будемо вирішувати.