Полтавець знайшов у хлібині запеченого таргана. Куди звернутись в подібному випадку, щоб захистити свої права, наразі невідомо.
У існуючих управлінь контролюючі повноваження забрали, нове ще не створили.
Фотографії зі «знахідкою» полтавець прислав у редакцію.
З виробником зв’язатися не вдалося.
Новина з фотографіями таргана у хлібині з самого ранку середи була розміщена на сайті kolo.poltava.ua. До вечора представники хлібокомбінату не зв’язалися з редакцією, щоб прокоментувати ситуацію.
Самі журналісти також не змогли додзвонитися до виробника. Телефон ВАТ «Полтавський хлібокомбінат», де хліб був виготовлений, цілий день давав короткі гудки. Враження, що він відімкнений або зламався.
Контролювати виробника тимчасово нікому
– Перше, якщо ви бачите пошкоджений товар, то потрібно пред’явити претензії продавцю і не брати товар, оскільки відповідно до п.8 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів, у разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості, продавець зобов’язаний замінити іх на товари належної якості або повернути сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності та наявності розрахункового документу. Якщо ж товар повернути по будь-яким причинам не можна, і покупець хоче поскаржитись на виробника, то у цьому випадку зараз зробити не можна нічого – станом на сьогоднішній день, управління має право контролювати тільки роздрібну мережу, повноваження контролювати виробників в нашого управління немає. Найближчим часом планується створення територіальних органів Держспоживінспекції, яка й буде контролювати виробника, – розповіла Анна Борботько, головний спеціаліст Управління по захисту прав споживачів у Полтавській області.
Як розповіла Анна Борботько, цього року з «цікавими» знахідками до управління не зверталися. А от минулого року був гучний випадок, коли у сметані знайшли мишу.
У СЕС також повідомили, що наразі повноважень розслідувати подібні випадки у них немає – триває перерозподіл функціональних обов’язків між управліннями різних структур.