
Як з’ясувалось, функціонувати такі парковки можуть, якщо на те є дозвільні документи
- Коли мова йде про встановлення певних технічних засобів регулювання дорожнього руху, то згідно законодавства, вони погоджуються Державтоінспекцією, - пояснив Олексій Козік, спеціаліст виробничо-технічного відділу управління ЖКГ. - Тобто це може бути чи дорожня розмітка, чи дорожній знак, чи додаткова табличка. І в правилах та відповідних нормах такі таблички є, вони існують як знаки індивідуального проектування. Але їх проектування треба погоджувати у ДАІ. В такому випадку робиться план-схема, вказується, де заїзний карман, і які там, наприклад, розташовуватимуться засоби.

У ДАІ підтвердили, що парковки «для своїх» дійсно мають право на існування.
- Для цього беруть дозвіл у міськвиконкомі, - розповів Руслан Іванов, старший інспектор відділу ДАІ Полтавського міського управління. – Є відповідні рішення сесії міської ради. Тож якщо це прилегла територія відповідного підприємства чи установи, вони за неї платять та прибирають, то вони можуть там поставити хоч і шлагбаум чи огорожу. У Державтоінспекцію приходять уже з проектом. Тобто у ДАІ проходить тільки погодження проекту.
Інша справа, чи у всіх власників таких місць для паркування Полтави є необхідні проекти. Контролює ж законність парковок Інспекція по контролю за благоустроєм і санітарним станом міста.
- Саме у їхні функціональні обов’язки входить перевірка подібних фактів, якщо знято чужу землю і так далі, - зазначив Руслан Володимирович. - І вони мають право притягувати до відповідальності порушників, складати протоколи і вручати припис, щоб демонтували.
Як створити таку паркову, скільки їх у Полтаві діє нелегально, та як їх вичислюють, читайте на сайті «Коло» пізніше.
До теми - З 1 квітня майже усі парковки знову стануть «безкоштовними»