Аліна СказкоАліна Сказко, геолог, громадська активістка.
Ну що – з новим ро…- ні, не роком – розкладом! Маю на увазі розклад руху поїздів. Подивимося на найпопулярніший напрямок – Полтава-Київ. До Києва можна доїхати без проблем у будь-який час (для чого тільки 2 поїзда Луганськ-Київ майже одночасно – о 00.16 та о 02.40?), чого не скажеш про зворотній напрямок. Раніше можна було доїхати до столиці нічним полтавським поїздом і ним же повернутися назад. Йшов він близько 10-ї вечора з Києва, що було вельми зручно. Ще донедавна був поїзд Київ-Харків, який йшов з Києва трохи пізніше за полтавський. Тепер же останній поїзд з Києва у напрямку Полтави вирушає 0 19.20. (знову ж таки Київ-Луганськ).
Тобто, якщо ви не встигли вирішити всі справи до цього часу – альтернатива хіба що автобус. Знаменитий Хюндай приходить зранку у Київ практично одночасно з полтавським потягом – близько 11 чи 12 години. Ввечері вирушає з Києва теж майже одночасно. Хоча можна було хоч трохи розвести їх у часі. А київським туристам, які захочуть приїхати на день до Полтави можу тільки поспівчувати. Бо приїхавши у Полтаву під обід – мало що встигнеш подивитися – полтавські музеї переважно працюють до 17 години, у кращому випадку – до 18-ї.
І який у такій ситуації може бути розвиток туризму? Хіба що готельний бізнес буде розвиватися. Я вже не кажу про підтримку вітчизняного виробника – Крюківського вагонобудівного заводу. Невже вагони цього виробника набагато гірші за корейські? Я збираюся у Київ – і досі ніяк не вирішу, чим краще доїхати. Можливо, віддам перевагу «маршруткам», хоча і це не найкращий вихід.
До теми: Укрзалізниця продовжує експерименти з квитками