Фото www.trz.com.ua2 липня Господарський суд Полтавської області розпочав процедуру банкрутства Полтавського тепловозоремонтного заводу.
ВАТ «ПТРЗ» заборгував фінансовій установі «Укрсиббанк», яка виступає позивачем у цій справі, 102,914 мільйонів гривень. Про це повідомляє сайт «Центр транспортних стратегій». Попереднє судове засідання по справі призначили на 26 липня.
Після надходження справи до суду, пише ЗМІ, на підприємстві змінилося керівництво. 6 липня наглядова рада заводу звільнила з посади виконуючого обов’язки керуючого правлінням Володимира Грищенка. На це місце призначили Анатолія Даценка.
Крім того, видання зазначає, що у 2011 році завод працював збитково і втратив 37 537 мільйонів гривень прибутку. Відтак дохід від діяльності був на 1,7% менше у порівнянні з 2010 роком.
Доля працівників заводу невідома
Чи відповідає дійсності інформація, поширена у ЗМІ, як вплине визнання підприємства банкрутом на зайнятість робітників та яка ситуація на підприємстві з виплатою зарплатні зараз - «Коло» звернулося за коментарем до керівництва ВАТ «ПТРЗ». Однак там спілкуватися з журналістом відмовились.
Більше інформації вдалось дізнатись у відділі економічного аналізу та промислового розвитку Полтавського міськвиконкому.
- Я мала розмову з представниками заводу. Говорять, що закриватись не збираються та навпаки збираються нарощувати темпи виробництва. Якщо теоретично говорити про визнання будь-якого підприємства банкрутом, то працівники, звільнені за скороченням, стають на облік до центру зайнятості й отримують допомогу з безробіття, - повідомила Ольга Савчук, заступник начальника управління економічного розвитку.
Проблема з виплатою заробітної плати на ПТРЗ триває вже кілька років
Про це нашому виданню, на умовах анонімності, розповіли колишні працівники:
- Три роки тому ми звільнись із цього заводу всією бригадою, - розповідає колишній працівник заводу. – Нам тоді півроку не виплачували заробітну плату.
Про подібну ситуацію розповів і полтавець, який проходив оплачувану практику на цьому заводі.
- Я якось проходив на цьому заводі практику, - розповів полтавець, який мав справу із ПТРЗ. – Разом зі мною тоді було 8 моїх одногрупників. Практика у нас була оплачувана. Коли ми вперше проходили в них практику, то нам все виплатили. А от вже наступного разу – нічого не заплатили. І тільки рік потому, коли ми всі разом пішли на завод, нам таки повернули гроші, але відсотків 30% так і не додали.
Натомість робітники, які нині працюють на ПТРЗ, на невиплату коштів не скаржаться.
- Заробітну плату нам виплачюють. А те що, завод хочуть закрити, так ці розмови ідуть вже не перший рік – і як бачите, на даний момент це тільки розмови, - поділився з «Колом» робітник Андрій.
У обласній прокуратурі «Колу» теж повідомили, що проти ВАТ «ПТРЗ» немає відкритих кримінальних справ через невиплату заводом зарплатні робітникам.
Наприклад, раніше борги по зарплаті мали полтавські підприємства "Полтаваелектротранс" та КП "ШЕД".
Довідка «Кола». Що виробляє завод:
Тепловозоремонтний завод спеціалізується на ремонті пасажирських тепловозів серії ТЕП-70, універсальних магістральних тепловозів М-62, вантажних 2ТЕ-116, маневрових ТЕМ-2 і ТГМ-6, вивізного ТЕМ-7. Завод проводить комплексну модернізацію із заміною силових установок тепловозів ЧМЕ-3, 2ТЕ-10М, 2ТЕ-10, 2М-62, ТЕМ-7 і понад 170 найменувань різних запчастин.