Полтавці розповіли, що потрібно покращити у роботі таксі

Новини
16 листопада 2012 о 10:001386 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Полтавці розповіли, що потрібно покращити у роботі таксі
Наступного року таксисти в Україні зможуть почати працювати за законом.
Які зміни полтавці хотіли відчути в роботі місцевого таксі, дізнавались журналісти «Кола».















































































Олександра:

Я вважаю, що роботу таксі потрібно врегулювати на державному рівні. Є дуже багато машин, котрі  працюють у службі, і все одно, коли телефонуєш, то дуже довго чекаєш. Багато машин, які стоять біля твого будинку, просто не хочуть нікого брати, а чекають завдання від диспетчера, і доводиться довго чекати. Таксі не хочуть нікуди їхати, а це їхня робота. А щодо сервісу, то якщо просять не кричати, чи зробити музику тихіше, водії слухають.

А от прибрати з таксі дешеві машини, я вважаю, не так вже і важливо. Головне, щоб вони приїжджали вчасно, бо бували такі випадки, що викликали таксі, а воно спізнювалося, а коли людині потрібно кудись  вчасно, перевізники повинні відповідати за це.
Уляна:

Я б хотіла, щоб машини приїжджали вчасно. По мене колись приїжджали «Запорожець» і стара «Волга», то хотілося, щоб поновили машини. Це було жахливо, «Волга» три рази ламалася, поки ми доїхали, і такий «комфорт» мені ніхто не компенсував.
Олександр:

Я проти такого закону: все-таки більше таксі – більше часу. У роботі перевізників пасажирів мене, в принципі, все влаштовує. А якщо інші нарікають на музику, то я проти того, щоб вона зникла з таксі, так веселіше їхати.
Альона:

Такий законопроект потрібен, хоча я не дуже часто користуюся таксі. Краще, коли існують чіткі правила щодо того, скільки грошей потрібно давати за поїздку. Нові машини – це також добре. Мене дратує, що водії інколи палять у салоні, не завжди дотримуються правил дорожнього руху, їхня швидка їзда. Я б хотіла, щоб у всіх таксі були хороші не лише салони, а й самі автомобілі.
Катерина:

На мою думку, якщо змінити таксі, то воно дуже подорожчає. А зараз, коли молодь їздить, то це завжди, на жаль, на останні кошти, отже, це буде не досить зручно. Я боюсь, що перевезення набагато подорожчає, якщо це будуть нові машини. Хоча такий закон потрібен. Я вважаю, що все в країні повинно бути врегульованим.
Богдан:

Треба навести лад у цьому господарстві, покращити сервіс. Я не часто користуюсь послугами таксі, але хотілося б, щоб машини вчасно приїжджали, бо бувають запізнення. Та й стан таксопарку не досить гарний, все торохтить, теліпається.
Володимир Петрович:

Однозначно, люди повинні користуватися автопослугами, коли транспорт справний, красивий та технічно доглянутий. Після такого закону частина транспорту може і відійде, але навіщо, як кажуть у народі, на «ланцях» їздити і викидати ті самі гроші, коли насправді можна отримати більш комфортні автопослуги, проїхатися на новій, чи майже новій машині. Я б навіть сказав, що таксисти ще повинні бути й гарно вдягненими, щоб не в спортивному одязі або в шортах влітку.

А щодо музики, то я противник, щоб вона була не лише в таксі, а й взагалі в громадському транспорті. Кожна людина має свої смаки, кому що подобається. Навіщо ж нав’язувати. Якщо сам пасажир таксі хоче якусь музику, тоді – будь ласка. А слухати музику на забаганку таксиста, я вважаю, це некоректно.
Ігор:

Закон потрібен. Я вважаю, що треба, щоб у салоні щодня прибиралося, щоб клієнту було комфортно в автомобілі. А якщо приїжджає якийсь брудний автомобіль і там у салоні буде пил, то я б не сідав у таке авто.

Я б хотів, щоб ввели закон про ввічливість для таксистів. Хоча я і розумію водіїв, оскільки я бачив, що є деякі клієнти, які сідають в авто і грублять, бо, як кажуть, із ким поведешся, того і наберешся.
Валерія:

Я про такий законопроект нічого не чула. Зараз у нас в Полтаві купа всіляких служб таксі, дуже багато машин їздить. Думаю, треба прибрати старі машини. Але я послугами таксі не користуюся, то мені все одно: їздять, то хай їздять. Але, якщо б довелося їхати таксі, то хотілося б зручний, чистий автомобіль, щоб в салоні ніхто не палив. Я б хотіла ще, щоб встановили єдиний тариф, бо один може стільки взяти, а інший – більше. Було б добре, якби всі служби тарифікувалися за одним принципом.
Володимир, таксист:

Це таке питання, яке зараз обговорювати дуже складно. Звичайно, змінювати щось потрібно. Я не думаю, що люди почнуть більше користуватися таксі після такого закону. Потрібно просто, щоб було менше машин таксі і тариф відповідний. Якщо міняти автомобілі, то це повинно бути враховане в тарифах, щоб вони були не такі, як зараз, а сьогодні в таксі працюють усі, кому не ліньки. Відповідно, тим, хто займається професійно (у мене є ліцензія, я сплачую податки), важко конкурувати з тими, хто просто підробляє таксуванням.

Навіть ті закони, які зараз є не виконуються. Якщо приймуть цей, то гарантії, що щось зміниться, не даю. Я в нього не дуже вірю.

Якщо держава буде встановлювати єдині тарифи, то вони повинні бути справді такими, які потрібні, з урахуванням амортизації автомобіля, зарплати, щоб реально можна було працювати і автомобіль через 3-5 років обновляти, а не так як зараз, коли тарифи тільки проїдаються. Бо клієнтам потрібно одне: аби дешевше, на хорошій машині, вчасно і швидко.
Лілія:

Було б краще, якби був один тариф. Хотілося б, щоб замінили старі машини, були чисті салони, було більш краще обслуговування. Щодо персоналу також хотілося б поліпшення. Роботу служб таксі потрібно регулювати.
Марина (не погодилась фотографуватись):

Були такі випадки, коли то багажник відходив, то водії грубили. Якщо ж все буде чітко прописано, то люди вже будуть обмежені в тому самому хамстві. Я дуже рідко користуюся таксі, але інколи, наприклад, із дня народження, або кафе потрібно пізно дістатися.

Хотілося б, щоб поліпшили якість машин і щоб був відомий точний час подачі машини. Також було б непогано, якби були якісь бонусні програми, акції, щоб інколи й безкоштовно можна було проїхатися.

А якщо буде єдиний тариф, то з одного боку – це правильно, а з іншого – не буде ніякої конкуренції, можливо, зникне і сервіс.
Ігор:

Однозначно потрібен якийсь регулятивний закон. Люди повинні їздити з комфортом, щоб все було нормально,  а не на якихось іржавих коритах, щоб все було, як у розвинених країнах.

Для початку потрібно поліпшити хоча б сам транспорт, а потім обслуговування. Хотілося б, щоб водії були хоча б тверезі, бо мені траплялися водії із запахом.
Антон:

Такий закон буде правильним. Зараз дуже багато водіїв не стежать за технічним станом своїх авто. Зараз я таксі не користуюся, в мене є власний автомобіль. Але хотілося б, щоб водії більш чемно поводилися на дорогах, а не так, як вони зараз їздять. Потрібно ретельніше підбирати персонал, бо кому хочеться їхати в салоні з людиною, якщо в неї накурено, та сама музика гримить.
Наталія:

Потрібна певна систематизація, якийсь порядок. Треба звернути увагу на транспортування і подачу машин, бо автомобілів дуже багато, а коли кинешся викликати таксі, то важко додзвонитися.

Мене не влаштовує і сам транспорт. У дешевому таксі дуже поганий транспорт, навіть в аварійному стані. Потрібно, щоб вони проходили техогляд.
Дмитро:

Зараз багато служб таксі, багато різних машин, багато, я б сказав, неадекватних водіїв. Тому я користуюся тільки двома службами, де вже більш-менш перевірені люди і якість обслуговування.

Я б хотів, щоб удосконалили перш за все технічний стан автомобілів. Також потрібен медичний огляд водіїв. Зараз багато таких водіїв, які виїжджають на маршрути в стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, чому я був свідком.
Олексій:

Я часто користуюся таксі, і їздити в хорошій машині значно приємніше, ніж в якійсь «шестьорочці». Мені б хотілося, щоб машини приїжджали вчасно і швидко, були чемні водії і комфортна поїздка.
Марія:

Я вважаю, що міняти машини не потрібно, таксистам не буде на чому працювати. У роботі таксі мене все влаштовує і старі авто не заважають.
Софія:

Насправді я вважаю, що потрібно зменшити трішки кількість таксистів, у крайньому випадку, служб. У місті дуже багато зараз перевізників пасажирів, але ціни і обслуговування таксистів також різні. Я вважаю, що нехай люди заробляють як хочуть, але обслуговування повинне бути на високому рівні. Зараз, якщо дороге таксі, то обслуговування нормальне, якщо дешеве – ризикуєш натрапити на грубощі. А ще потрібно звернути увагу на час, бо кажуть, що машина буде через 10 хвилин, а вона прибуває через 20.

Запитували Валентина Пустовіт та Ольга Матвієнко

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter