www.ogo.ua Державтоінспекція області проводить чергову перевірку пасажироперевізників, адже кількість аварій за їх участю постійно зростає.
Протягом березня мобільні групи за участю працівників ДАІ, ДСБЕЗ та регіональних підрозділів укртрансінспекції перевірятимуть підготовку автотранспорту до використання, передрейсового контролю технічного стану автобусів та медичного огляду водіїв.
Читайте про вулиці, які цього року ремонтуватимуть у Полтаві
Нагальність проблеми та необхідність таких перевірок обговорили сьогодні на прес-конференції в Державтоінспекції Полтавської області. До діалогу запросили самих перевізників. Присутніми були перший заступник начальника Державтоінспекції області Ігор Палієнко, начальник теруправління Головної державної інспекції на автотранспорті у Полтавській області Володимир Кужіль, начальник відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку Полтавського міськвиконкому Олександр Андросов, начальник відділу відділу транспорту та зв’язку облдержадміністрації Ігор Васін.
Із початку року, внаслідок 25 перевірок серед перевізників, ДАІ анулювало 22 ліцензії. Найчастіше серед порушень – недотримання правил дорожнього руху, порушення правил перевезення пасажирів, заблоковані аварійні виходи, відсутність дозвільних документів, відхилення від маршруту. Усі ці порушення впливають на якість послуг, які надає перевізник. Деякі із них становлять загрозу життю пасажирів.
Важливе питання – не тільки підтримання транспортного засобу в належному технічному стані, а й режиму роботи та відпочинку водіїв.
– На кожну машину у паспорті за вимогами повинні бути записані два водії. Але що говорити, коли, наприклад, у Кременчуці на 120 автобусів припадає 129 офіційно прийнятих на роботу водіїв, – зазначив Володимир Кужіль. – А вони виїжджають на маршрут, щоб заробити гривню. У нас виходить так, що гривня всім керує. Звідси і перегони на дорогах.
До теми: У ДАІ назвали місця найбільшої концентрації ДТП у Полтаві (фото і карта)
Нарікали в ДАІ і на умови утримання пасажирського транспорту. Зараз перевізники часто практикують позагаражне зберігання маршруток та автобусів. На думку даішників, це зменшує контроль. За умови зберігання машин в одному парку із обов’язковим випуском щоранку можна було б уникнути великої кількості аварій. Наприклад, коли водії виїжджають на маршрут в погані погодні умови.
Перевізники, присутні в залі у свою чергу поскаржилися інспекторам на погану якість обслуговування доріг та невчасне усунення наслідків непогоди:
– Ми зараз говоримо про погану якість машин на маршрутах. Те, що вони подекуди несправні, вкриті іржею, нарікаємо на старі та обідрані салони. Проте забуваємо, що гроші відкладені на капітальний ремонт, постійно йдуть на ремонт розбитих ресор через ями на дорогах, – зазначив один із перевізників.
Проте і працівники ДАІ, і присутні перевізники зійшлися на тому, що покращувати послуги потрібно. Останні запропонували виїжджати на рейди разом з ДАІ, щоб краще бачити проблему.
До теми: У Полтаві шукають свідків смертельного ДТП за участі перевізника-нелегала «Дев'яточки»