Ніколи не думала, що треба попереджувати службу таксі, аби машину подали чистою! А дарма.
От у п’ятницю зібрались ми їхати до дітей, аби подарувати вихованцям школи-інтернату радість. Зібрали ящики і пакунки і замовили на конкретну годину таксі. Колеги допомогли винести усі речі до машини. І от коли я підійшла до багажника авто – сірої «Волги» з чорними крилами, оніміла... Бруд, наче там возили городину, картоплю з грядки тощо. Водій, у віці і неохайно вбраний, поспішив заспокоїти, мовляв, то нічого страшного – ставте сюди, то лише здається, що брудно, воно чисте. Діватись нікуди, трохи пакунків поставили в багажник, інше в салон. Але салон машини теж чистотою не вражав. Стояли і думали ми з колегою: що робити? Нову машину викликати, але нас уже чекали діти, часу обмаль! А сідати чистими в брудний автомобіль не надто хотілось. Старенька «Волга» якби прибрати, може, була б і нічого, але вона засмальцьована (сидіння) і не надто радує виглядом усього салону.
До того ж, коли сідали вже в салон, вияснилось, що ще й дорогу будемо показувати ми.
Їдемо. Перезираємось, просимо квитанцію для звітності, її з труднощами, але водій таки знаходить, довго, бо треба ще вирізати з «відксереного» аркуша. 22 гривні й хвилин 10 в дорозі – і ми на місці, нарешті вийшли з машини й обтрушуємось, бо, скажу чесно, хотілось дуже це зробити.
Сьогодні вирішила ситуацію так не залишати і зв’язалась із керівництвом таксі (на візитці значилось «Абсолют», але представились як «7» (сімка), на машині, яка приїздила на виклик, узагалі не було вказівників служби таксі). Олег Тимошенко вислухав. Спочатку сказав, що, можливо, то не їхня машина, бо коли не вистачає, задіюють авто інших служб. А згодом перевірив по базі і – о диво! Терміново вжив заходів: чути, як він скерував дії диспетчера – машину таку от не випускати, поки Олег Іванович не перевірить авто особисто, а водій не наведе лад у машині.
– Вибачте, перевірю! – говорить мені у слухавку. – Я сам і таксую, і керую. Вірите, іноді не розірвешся, за усім не встежиш. Хоча я ж сам бачу машини колег у місті, іноді й перевіряю салон. Вони ображаються, мовляв недовіряю. Воно якось ніби нижче мого достоїнства, але буду тепер більше пильнувати. Дякую, що зателефонували.
І додав:
– От сьогодні була скарга, що клієнтка довго чекала машину. Дійсно таке було, з нашої вини – ми розібрались. У такому випадку наступна поїздка буде для клієнта безкоштовною.
Сам керівник служби таксі зізнався, що коли в салоні чисто і музика приємна, не палять, обслуговування на рівні – можна чекати чайових від пасажирів. А не тоді, як у машину не дуже приємно сісти. Так і своїм таксистам пояснює, коли колеги іноді питають, чого полтавці рідко залишають чайові.
Може воно і дрібниці, але мені полегшало. Після нарікань колег на служби таксі, які то собаку , то кота не хотіли брати в машину, бо треба було попереджувати! що збираєтесь перевозити тварину і вона може забруднити авто, то тепер знатиму, що й автомобіль здатен забруднити пасажира. Але, хочеться вірити, що цього не станеться.
Позначення:
Категорії:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter