Фото з kharkov.comments.ua Київський апеляційний суд задовольнив позов пасажира поїзда «Хюндай» ( Hyundai), у якому позивач вимагав компенсувати незручності, які виникли через запізнення поїзда в пункт призначення.
Як повідомляє прес -служба Української Гельсінської спілки з прав людини (УГСПЛ), пасажир поїзда «Хюндай» Максим Щербатюк, який є юристом цієї організації, через поломку поїзда запізнився в пункт призначення на 3 години.
У зв'язку з цим був розроблений і поданий позов проти «Укрзалізниці» по причині неякісного надання послуг перевезення поїздами «Хюндай», пише ua.racurs.ua
Уточнюється, що в суді першої інстанції в задоволенні позову відмовили через те, що, на думку «Укрзалізниці», квиток, який дає право на проїзд, не є доказом того, що людина їхала у поїзді. Таким чином, суд зобов'язав кожного пасажира, який хоче довести, що користувався послугами «Укрзалізниці» приймати завірений акт начальника поїзда.
У той же час Київський апеляційний суд з подібним рішенням не погодився і зазначив, що «Доводи відповідача про те, що позивач не надав завіреного акту машиністу не можуть бути підставою для відмови у стягненні різниці вартості квитків, оскільки такий акт не отримано позивачем не з його вини, а з вини працівників поїзда Інтерсіті + № 161/164 Харків — Київ».
Тим не менш, суд не знайшов причин призначити пасажиру компенсацію за моральну шкоду.
До теми: Потяг Hyundai вчергове зламався під Полтавою