Як більше встигати на роботі: поради від фахівців

Робота
17 січня 2014 о 12:041127 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Як більше встигати на роботі: поради від фахівців
Згідно з дослідженням, середньостатистичний працівник щодня марнує близько 2 годин свого робочого часу.


Як більше встигати на роботі: поради від фахівців . Фото www.eporada.net.uaЯк більше встигати на роботі: поради від фахівців . Фото www.eporada.net.ua

Звісно, універсальних рецептів підвищення власної продуктивності не існує, однак свої 10 порад пропонує автор книги "Виконання справ: Мистецтво продуктивності без стресів" Девід Аллен, – пише Українська правда.


– Уникайте багатозадачності, закликає він. Крім того, ваша праця буде ефективнішою, якщо ви перевірятимете свій e-mail лише декілька разів на день.

– Наступна порада: підкоріть свою поштову скриньку. Техніка - це чудовий слуга, але жахливий хазяїн. Як запевняє Аллен, на те, щоб відповісти на електронного листа або ж видалити його, у нас іде не менше двох хвилин. Позбудьтеся набридливих сигналів, що виникають на екрані щоразу, як вам приходить лист. Хай ваші листи будуть коротші, та надсилайте їх менше, щоб одержувати менше.

– Очистіть ваш розум - для цього не обов'язково всідатися в позу лотоса, потрібно лише кілька хвилин, щоб заспокоїтися та відволіктися. Пройтися навколо кварталу, або лише відійти від комп'ютера - це освіжить розум та допоможе зосередитися.

– Уникайте непотрібних зустрічей. Особисте спілкування важливе, але й безжальне по відношенню до вашого часу. Утримайтесь від зустрічі, якщо вона не є справді необхідною.

– Навчіться казати "Ні" - проте, якщо можете, то допоможіть вирішити проблему того, хто запитує. Знов-таки, уникайте електронних листів.

– Зречіться соціальних мереж, якщо вони не потрібні вам для роботи.

– Складайте списки, щоб не прокидатися серед ночі в холодному поті, намагаючись згадати, що саме забули. Окремо записуйте термінові та довгострокові пункти, чітко визначайте завдання, які можете комусь делегувати, й таки делегуйте. Не наражайте себе на провал, починаючи день із нездійсненно-довгого переліку справ.

– Розробіть систему, адже найпростіший її різновид дає змогу проектам рухатися вперед, а вам у той час - звільнити мозок для відпочинку та зосередження на інших справах.

– Приберіть на робочому столі, витрачайте на це по 15 хвилин щодня. До кожного папірця ви маєте торкнутися лише раз, радить Аллен. Попрацюйте з ним і йдіть далі.

– Використайте з користю час, який заощадили. Мета підвищення продуктивності праці - не лише впевненість у тому, що справи зроблені, та відчуття контролю.

– Час, що звільнився, ліпше використати на думки про нові продукти або ж про шляхи збільшення прибутків.

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter