З чого має починатись розвиток туризму на Полтавщині?

16 червня 2015 о 10:0119351 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 З чого має починатись розвиток туризму на Полтавщині?
Панове чиновники мають зрозуміти, що продається не потенціал, а готовий продукт.

Днями читав інформацію про те, що на розвиток туризму на Полтавщині виділено 100 000 гривень і голова Полтавської ОДА Валерій Головко доручив Департаменту інфраструктури та туризму розробити заходи та запросити туроператорів, щоб вони переконалися у туристичній привабливості Полтавського регіону. Що ж, безумовно, туризм розвивати потрібно. Безумовно, для розвитку туризму є великий потенціал. Проте, панове чиновники мають зрозуміти, що продається не потенціал, а продукт. Готовий продукт. І промоція є важливим елементом маркетингу. Але лише після того, коли продукт готовий.

До чого це я веду? Днями з друзями проїхався одним з найпопулярніших туристичних маршрутів Полтава-Диканька-Опішня. На всьому шляху побачив лише два вказівники "Музей". От просто "Музей" і все. Ну, ок, я місцевий, знаю і де Кочубеївські дуби

розташовані і чим цікава для туристів Миколаївська церква в Диканці. А що робити звичайним туристам, котрі рухаються власним транспортом? Як знайти ці туристичні родзинки Диканьки? І вони ж там не єдині. Один лише вказівник "Музей"... Потенціал кажете? А продукт де? Ок, поїхали далі.

Опішня. Столиця українського гончарства зустрічає якимись не читабельними і мало зрозумілими банерами і вказівниками. Що музей гончарства десь тут є зрозуміло, але тому, хто не знає дороги, потрапити до нього не так і просто. І не лише через несистемні вказівники, а й через відсутність доріг (фото зроблено безпосередньо біля музею)...

Дорога біля музею-заповіднику гончарства в Опішні

Добре, дістались нарешті музею. Приємно, що тут піклуються про наших вояків. Молодці.

Але не піклуються про відвідувачів загалом. На доволі великій території музею-заповідника ніде купити звичайної води. Магазин зачинений. Працівники музею кажуть "Підприємець не вийшов на роботу і ми вдіяти нічого не можемо". Не можете чи не хочете? Кому то цікаво хто вийшов на роботу, а хто ні? Далі. Майстер-клас з гончарування для відвідувачів проводиться у доволі віддаленому місці музею-заповідника. Блукали, шукали, повернулись, розпитали. Виявляється, не дійшли всього якихось 20-30 метрів. Ну а дійсно, хіба то проблема під яскравим сонечком при 30-градусній жарі пару раз вверх-вниз сходами збігати розпитати? Невже так важко вказівники поставити? Але й то ще не все. Вказівник, що допомагає знайти туалет є, але його, якраз, можна було б і не ставити. Бо по запаху легко знайти те, таке необхідне туристам, місце за декілька десятків метрів.

Запрошую начальника управління з питань туризму і курортів Департаменту інфраструктури та туризму Полтавської ОДА Ларису Оніщук провести презентацію для туроператорів ось тут, в самому потенційно важливому для пересічного туриста місці. Точно на довго запам'ятають!

Якщо ж без злої іронії, то панове чиновники, не витрачайте кошти платників податків на презентації при відсутності продукту. Бо то вийде елементарне марнотратство.

Вкладайте кошти в розбудову хоча б елементарної інфраструктури. Вказівники, туалети, дороги, транспорт. Ось з чого потрібно починати розвиток туризму. Потім заклади харчування і готелі. А же потім презентуйте на здоров'я!


P. S. На сайт Полтавщина туристична без сліз дивитись не можливо. Людоньки! На першій сторінці сайту мають бути анонси що де відбудеться, а не звіти, що де вже відбулось! Чи сайт не для туристів, а для чиновників?