Мережа, якій вже понад 40 років дуже часто забивалася і на протязі двох років час від часу її стоки затоплювали підвали вищезгаданих будинків. Виклики аварійної служби "Полтававодоканалу" вирішували проблему на нетривалий час - місяць, або два.
На чисельні колективні скарги мешканців будинків керівництво "Полтававодоканалу" писало "відписки", або до мешканців будинків приїздив головний інженер згаданого комунального підприємства, який розповідав про відсутність коштів у підприємства і посилав мешканців будинків до... Головка та Мамая, щоб ті виділили кошти на заміну мереж.
Враховуючи те, що "Полтававодокал" засновано і підпорядковано Полтавській обласній раді я потрапив на прийом до нинішнього голови обласної ради Олександра Біленького і розповів йому про проблему, від якої страждають мешканці 85 квартир вже дуже тривалий час і яка не вирішується працівниками комунального підприємства.
Реакція була дуже миттєвою. Олександр Біленький при мені зателефонував директору "Полтававодоканалу" Олегу Кретовичу і попросив його розібратися з вирішенням проблеми, про яку я розповів.
Того ж дня за декілька годин у вищезгаданому дворі з'явилася велика делегація з представників "Полтававодоканалу" і ЖЕО №2. Вони ретельно вивчили ситуацію на місці і визначилися з обсягами необхідних робіт.
А вже за два дні мешканці будинків побачили працівників "Полтававодоканалу" у роботі. Працювала бригада. І цього разу вуличну каналізаційну мережу чистили не тросом, як це роблять працівники аварійної служби, а за допомогою спеціальної гідравлічної машини.
За моєю інформацією, це вирішить проблему не глобально, але на довший період, ніж на місяць. Керівництво водоканалу пообіцяло замінити каналізаційну трубу при першій аварійній ситуації.