Це буде спеціальний центр європейського зразка, де будуть приймати заяви та повідомлення від громадян, які надходитимуть до ГУ Нацполіції в Полтавській області.
Усі дзвінки на лінію 102 з усієї області будуть надходити саме на новостворений кол-центр.
Кол-центр уже майже готовий до роботи, розповіли на прес-конференції в управлінні обласної поліції.
– Уже є необхідне обладнання, створено спеціальну серверну кімнату, – розповів Бех – Плануємо, що оператори, які працюватимуть у кол-центрі, не матимуть відношення до поліції, але матимуть досить знань, щоб приймати повідомлення. Оператори будуть приймати дзвінки, диспетчери керуватимуть відповідними службами та організовуватимуть патрульні наряди.
Спершу планують підключити до кол-центру Полтаву, Кременчук, Полтавський район, Нові Санжари, Шишаки. А через півроку – усю область. Спеціалісти, які працюватимуть у кол-центрі, уже пройшли стажування в Києві та Львові. До роботи планують залучити близько 10 операторів.
Також у планах – придбати інтерактивну сітку, на яку виводитимуть камери вуличного спостереження, відео із автомобілів патрульних служб. Також це нововведення дозволить тримати на контролі тих, хто перебуває під домашнім арештом і носить спеціальні браслети.