У конкурсі беруть участь 37 перевізників на 59 маршрутів.
У перевізника має бути матеріально-технічна база, кваліфіковані працівники (механіки, адміністратори, медики, водії). Враховують також і наявність аварій.
– Конкурсний комітет підходить ретельно до аналізу кожного перевізника, – розповів Сергій Марчишинець, директор Департаменту інфраструктури та туризму. – Кожен аспект його роботи знають члени комісії. Комітет визначає перевізника по даному маршруту шляхом голосування.
Перевізник, який набирає у конкурсі більше всього балів і перемагає по тому, чи іншому маршруту. По кожному балу, його ретельно перевіряють контролюючі органи, запевнив пан Марчишинець. Термін укладання договорів із перевізниками-переможцями різний: один, три та п’ять років.
Від громадськості надходили скарги, щодо неякісного надання послуг деякими перевізниками. Тому до конкурсу залучили і місцевих керівників, на ввіреній території яких відбуваються такі неякісні перевезення. Це робиться для того, щоб вони змогли висловити зауваження.
Результати конкурсі повідомлять пізніше. Тим часом, на першому поверсі приміщення Полтавської ОДА перевізники чекали на його результати.