Група Vodafone – міжнародна компанія родом із Великої Британії, один із лідерів телеком-ринку в глобальному масштабі, що працює в більше ніж 80 країнах та має понад півмільярда абонентів у світі. Абсолютно для всіх магазинів Vodafone по всьому світу існує єдина бізнес-стратегія – клієнт повинен бути задоволеним.
– Відкриття магазину – визначна подія як для нас, так і для Полтави, – говорить Сергій Самокрик, заступник генерального директора Vodafone Україна, регіон Північ. – Мені дуже приємно, що в європейській країні, в європейському місті з’явився європейський магазин мобільного зв’язку.
Навіть сам магазин відкрили на вулиці Європейській, 21. Сервіс у полтавській крамниці такий, як і в інших у світі: Лондоні, Амстердамі, Берліні чи Мадриді. Vodafone приніс в Україну європейські стандарти обслуговування та прозорі тарифи. Головний принцип роботи тут – бути ближчими до клієнта, що позначається навіть на одязі консультантів у стилі смарт-кежуал. У магазині є система зонування – вільний доступ до інформації, експертів та гаджетів. Якщо відвідувачі приходять із дітьми, тут для малечі передбачена дитяча зона. Величезна увага приділена персоналу, адже його відбирали на конкурсній основі - кожен із співробітників відповідає міжнародним стандартам обслуговування Vodafone.
– Головним правилом нашого магазину є швидкість, простота і довіра, – розповіла Таміла Кацюба, керівник магазину Vodafone в Полтаві. – Для того щоб стати експертом магазину Vodafone, потрібно бути відкритим до всього нового. Я впевнена, що наші клієнти неодмінно відчують те, що консультанти завжди готові допомогти так само професійно, як і в будь-якому магазині Vodafone по всьому світу.
Про 8 принципів, за якими будуються та працюють магазини Vodafone, розповів Максим Кириченко, начальник відділу продажів масового ринку Vodafone Україна, регіон Північ.
1. Відкритий фасад, завдяки чому магазин проглядається з вулиці, як на долоні.
2. Індивідуальна увага адміністратора кожному відвідувачу.
3. У новому просторі клієнту зручно переміщатися по магазину, будь-які послуги та пристрої на відстані витягнутої руки.
4. Безлімітний тест-драйв топ-10 флагманських пристроїв.
5. Відвідувачі можуть протестувати будь-який телефон або планшет без обмежень у часі.
6. Комфортна зона сервісу та особистий контакт зі співробітниками магазину.
7. Зручні інформаційні стенди та матеріали.
8. Ергономічний дизайн магазину дозволяє відтворити унікальний інтер’єр Vodafone в будь-якому приміщенні, щоб клієнтам було зручно.
Наразі магазини Vodafone працюють у Києві, Черкасах, Ужгороді, Дніпрі, Одесі, Кременчуці, Чернівцях, Чернігові. Загалом до кінця року в Україні заплановано відкриття 29 фірмових магазинів та 480 дилерських точок продажів.