— Кожна наша поїздка на фестиваль – це подія для колективу, — розповів директор Полтавського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. М.В. Гоголя Олексій Андрієнко. — Нас чекають друзі, чекає глядач, для якого ми звикли працювати з повною віддачею. У Ніжині ми вже виступали з «Едіт Піаф», зараз, повернувшись, бачимо, що наше мистецтво до душі місцевому глядачу, відчуваємо наскільки щиро й тепло вони сприймають те, що відбувається на сцені.
Тому, без таких подій колектив Полтавського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. М.В. Гоголя вже не уявляє свого творчого життя. Фестиваль у Ніжині став п’ятим мистецьким форумом, де презентували своє мистецтво полтавські актори цього року.
У третій день ніжинського фестивалю зал привітного Ніжинського академічного українського драматичного театру імені М.М. Коцюбинського, на базі якого проводиться ця мистецька подія, повністю заповнився цінителями театрального мистецтва. Вже з перших хвилин вистави у виконанні полтавських акторів вони жваво реагували на все, що відбувалося на сцені, аплодуючи після кожного музичного номеру.
Полтавська «Ханума» з грузинським присмаком завдяки своїй іскрометності, жвавості і жартівливості стала головною подією для глядачів на фестивалі. Тому, вони віддали їй найголовнішу свою нагороду – «Приз глядацьких симпатій». Адже, ні для кого не секрет, що головне для акторів – це любов глядачів, які у Ніжині з радістю і щирими відкритими серцями зустрічали їх, влаштували 15 хвилинні овації після закінчення вистави.
— «Ханума» — прекрасна вистава – яскрава, музична, барвистий, вона зачаровує. Такі вистави хочеться дивитися знову і знову, щоб занурюватися в атмосферу давно минулої епохи, отримати заряд бадьорості та гарного настрою, — поділилася враженням від побаченого жителька міста Ніжина Тамара Миколаївна.
Цього року у Ніжин на ювілейний фестиваль були запрошені театри зі Львова, Кіровограду, Черкас, Чернігова, Полтави та Києва. Гоголівцям вдалося донести свою гру на високому рівні, захопити глядача у круговерть ситуацій, що описані Авксентієм Цагарелі у п’єсі, вправно вибудовані на сцені режисером Цицино Кобіашвілі, балетмейстером Бакарі Хінтібідзе та художником Іриною Кліменченко.
Ольга Коваленко