Полтавщина «пасе задніх» у наданні електронних державних послуг

Суспільство
Ольга Матвієнко9 лютого 2016 о 17:11985 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Полтавщина «пасе задніх» у наданні електронних державних послуг
Область і досі не підключена до порталу електронних послуг іGov.

Полтавщина «пасе задніх» у наданні електронних державних послугПолтавську область хочуть підключити до порталу електронних державних послуг. Фото – sol-legas.org

У червні 2015 року запустили всеукраїнський проект з надання державних електронних послуг – портал іGov. Ресурс створено для боротьби з корупцією в сфері надання державних послуг населенню та бізнесу, а також для покращення якості взаємодії держави з громадянами.

За 7 місяців з 24 областей України до порталу приєдналися 20. Серед лідерів Дніпропетровська область (вона ж стала «пілотною») – 115 доступних послуг, Вінницька область – 49, Київська – 35.

На даний момент на порталі доступно 227 послуг, 42 скоро стануть доступними та ще 908 в роботі. Статистичні дані порталу iGov говорять про те, що попит в електронних державних послугах надзвичайно високий.

Наприклад, лише за один місяць у розділі «Отримання субсидій на оплату послуг ЖКГ» відвідування склало більше 75 тисяч користувачів. І це враховуючи той факт, що до цієї послуги на даний час підключені лише Дніпропетровська та Київська області.

Загалом за 7 місяців IGov випробували 600000 користувачів. Полтавська ж область знаходиться серед аутсайдерів – чотирьох не підключених до порталу областей. Крім Полтавської «пасуть задніх» Харківська, Сумська та Кіровоградська області.

– Швидкість запуску електронних послуг залежить, в першу чергу, від політичної волі голови ОДА, міського голови, депутатів та органів виконавчої влади на місцях. І це найголовніша вимога. Якщо політична воля сильна – тоді процес запуску послуг відбувається швидко, – поділився досвідом Тимофій Александронець, начальник управління інформаційних технологій Львівської міськради. – Взагалі, переведення будь-якої послуги в електронний доступ здійснюється протягом 1-3 діб, після згоди відповідного органу, який надає послугу.

На початку лютого 2016 року в Полтаві була створена ініціативна група волонтерів з впровадження IGov. Зараз на сайті Полтавської міської ради зареєстрували електронну петицію, суть якої – надання електронних державних послуг у Полтаві. За перший день петиція набрала 58 голосів із 250 необхідних. Кампанія триватиме 92 дня з дати публікації (8 лютого), в разі набору необхідної кількості голосів переходить на розгляд до міської ради.

Альона Гончаренко,

волонтер проекту іGov в Полтаві

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter