Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням. При цьому, оскільки плата за опалення проводиться лише в опалювальний період, розмір субсидії розраховується окремо на опалювальний сезон (з 1 жовтня по 30 квітня) та на неопалювальний сезон (з 1 травня по 30 вересня).
Управліннями праці та соціального захисту населення проведено автоматичний перерахунок розміру субсидії на опалювальний сезон. Всі сім’ї, яким призначено субсидію, отримали повідомлення про розміри нарахованої субсидії на опалювальний сезон.
В повідомленні про надання субсидії крім персональних даних зазначається розрахунок розміру субсидії та обов’язкової плати, в межах соціальних норм, по всім видам житлово-комунальних послуг, які отримує сім’я.
Для прикладу:
Вказані у повідомленні дані несуть таку інформацію:
① - "Соціальна норма" – в даній графі зазначається інформація про соціальні нормативи, визначені законодавством, в межах яких надається субсидія. Зокрема, соціальна норма, визначена законодавством для послуги опалення: 13,65 кв.метра опалюваної площі на одну особу та додатково 35,22 кв. метра на сім’ю (48,87 кв. метра – на сім’ю з однієї особи, 62,52 кв. метра – на сім’ю з двох осіб, і т.д.).
② – "Сума субсидії" – вказано призначений розмір субсидії окремо по кожній послузі, тобто це сума коштів, яка перераховується управліннями праці та соціального захисту населення підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг.
③ - "Обов’язкова плата" – сума коштів, яку повинна сплачувати сім’я за житлово-комунальні послуги в межах соціальних норм.
Тобто, за житлово-комунальні послуги необхідно сплачувати обов’язкову плату, зазначену в гр. ③.
Якщо сім’я використала (спожила) за оплачуваний період житлово-комунальні послуги понад встановлені норми, до обов’язкової плати зазначеної в гр. ③ необхідно додатково сплатити вартість послуг, спожитих понад соціальну норму.
Якщо послуги обраховуються лічильником, і загальна сума спожитих послуг менша, ніж обов’язкова частка, оплату необхідно проводити по фактичному обсягу спожитої послуги за відповідний період.
Крім того, сума субсидії, яку було переказано управліннями праці та соціального захисту населення на рахунки організацій надавачів житлово-комунальних послуг для оплати наданих послуг, в розмірі соціальних нормативів, і яка не використана сім’єю внаслідок економії споживання послуг, зараховується організаціями надавачами житлово-комунальних послуг як оплата послуг, у тому числі обов’язкової частки платежу сім’ї, на наступні розрахункові періоди.
Телефони організацій - надавачів житлово-комунальних послуг:
КП «Полтававодоканал» - 61-28-21; 61-60-73.
ПАТ «Полтаваобленерго» - 0-800-210-312 (цілодобово).
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» - 51-04-55 (багатоканальний).
ТОВ «Полтавагаз Збут» - 0-800- 502-103; 50-01-12;50-11-45.
У разі неотримання повідомлення про надання субсидії просимо звернутися за телефоном обласної безкоштовної гарячої лінії: 0-800-500-620.