Ірена Юліанова, продавець полтавського секс-шопу "Sorano".
Але й буденністю, як продуктові супермаркети, вони не стали. Тоді як в Європі багато товарів цієї групи продаються у звичайних аптеках й існує багато не просто магазинів – багатоповерхових супермаркетів.
Вітчизняний покупець відчуває проблеми з придбанням секс-іграшок: зніяковілість, упередження, часто елементарне незнання як поводитися і навіщо взагалі потрібні ці «екзотичні приправи».
Час показав, що секс-шопи мають право на існування в нашій країні. А медичні дослідження стверджують, що вони просто необхідні. Більшість пар починають відчувати складності в сексуальних відносинах вже на другому-третьому році спільного життя. Сексологи стверджують, що саме рутина, звичка, пересиченість гублять таїнство сексу, а згодом і шлюб. Більшість таких пар розпадаються, частина підтримує видимість відносин заради дітей. Різноманіття чи інтимне життя пригодами «на стороні», і лише одиниці зберігають відносини повноцінними.
Дуже багато сексологів для пар, які приходять до них із проблемами сексуальної несумісності, радять почати курс «лікування» не в лікарні і не в аптеці, а в секс-шопі. Адже у більшості людей проблема несумісності не на рівні фізіології, а через відсутність знань і вмінь. І в цьому секс-шоп – просто джерело ідей!
На жаль, не кожна людина наважиться запросто зайти до нас в магазин і вибрати собі саме те, що треба. І справді, це ж які нерви треба мати, щоб спокійно шукати собі на поличках підходящий вібратор. Тому і купують через інтернет, а отримують далеко не завжди те, що хотіли. Адже на фото на сайті не завжди можна зрозуміти матеріал, форму і реальний розмір іграшки.
Дивна річ: усі вже давно визнали, що секс – найважливіша частина життя людини, яка досягла статевої зрілості, проте приділяти цьому увагу все ще не звикли. Що є причиною цього – закомплексованість чи сервіс?
Спершу про сервіс. Із цього погляду секс-шопи в нашій країні розвиваються у повній відповідності з закономірностями розвитку будь-якої торгівлі: від кіоску – до супермаркету. Стадію напівлегальних ларьків ми, дякувати Богу, вже пройшли (майже…). Вони зіграли свою роль, шокувавши людей фалосами виробництва сталеливарного заводу та змазками на основі гуталіну. Сталося як в анекдоті: «ложечки знайшлися, а пам'ять залишилася»… До супермаркетів, де на кількох поверхах люди різного віку неквапно обирають товар до смаку, з таким же виразом обличчя, як при купівлі хліба і ковбаси, ми ще не доросли. Та це і добре, а то якось надто вже буденно. Зараз ми у стадії золотої середини. І це найкращий час для знайомства з цією галуззю.
Якщо цікавість підштовхне вас до входу у секс-шоп - зайдіть і подивіться. Ви будете приємно здивовані. По-перше до нас ходять не лише «недоумки-збоченці» (чесно кажучи за роки роботи я їх не бачила). Більшість наших покупців звичайнісінькі люди, зовсім позбавлені не сорому, а його не найкращого різновиду – святенництва. Та і я, продавець, не запитаю з грізним виглядом: «А мама знає, чим ти зібрався(лася) займатися?» і навіть не подивлюся скоса. Продавці нашого секс-шопу досить непогано розбираються в психології, і це дає покупцям великий бонус.
І щодо асортименту. Не все, що продається в секс-шопі має пряме призначення до сексу. Наприклад, білизну для суперважливого побачення можна придбати у нас. Масла для массажу, парфуми з феромонами, навіть накладні вії. Деякі з представлених товарів мають медичне призначення (наприклад, спеціальні кульки для вправ, або вакуумні массажери ), а щось може відверто розвеселити.
До речі, подарунки з секс-шопа – улюблена розвага не лише студентів, а й цілком зрілих (щоправда, добре знайомих один з одним) людей. Урочисте вручення 30-річному ювілярові сексуальних трусиків з вушками може стати окрасою вечірки, а особливо – її відеозапису. Необхідність їх негайно приміряти визначає кількість випитого. Але на тлі сувенірів, техніки і наборів парфумерії такий подарунок має напрочуд оригінальний вигляд.
Висновок: в секс-шоп ходити треба! Можливо, не так часто, як в овочевий магазин, але й не так рідко, як в оперу. Знайдіть свій особистий графік!
І наостанок кілька невигаданих історій!
Доволі молода пара, продивившись усі вітрини, зупинилась біля полички з батогами (не дуже красиво звучить, але "плеть" українською називається саме так). Він каже: «Ось зараз і куплю». А вона: «ні, не треба!» Деякий час вони так досить емоційно сперечалися, так що мені навіть схотілось залишити їх наодинці. І як же ми всі втрьох сміялись, коли виявилось, що це їх давня сімейна суперечка: чим виховувати кота!
А ще колись хлопець зайшов, і абсолютно серйозно почав розповідати яка в нього є лялька, як її звуть, і чим він з нею займається…
Жінка середніх років так розгубилась побачивши вітрину з фалоімітаторами, що запитала: «А каструлі у вас продаються?» Після того, як ми поспілкувались, подивились, що і без каструль у нас багато цікавого – разом посміялись над цією незручністю.
У нас продаються презервативи з «вусиками» з такими чудовими назвами: «Жгучий мачо», «Красний молодець», «Лихий гетьман». І на коробочках намальовані ці презервативи, які вони є насправді, але у вигляді фігурок – з мечем, в сомбреро і т.д. Так ось дівчата-студентки прийшли придбати подарунки хлопцям одногрупникам до 23 лютого і я їм пояснюю, що презервативи такі, як намальовані на коробочках. Одна дівчина червоніє і тихенько питає: «Що, з глазками і з ротиком»? Довелось пояснити, що тільки з вусиками, без меча і сокири.