– Принципова позиція міського голови така, щоб зовнішня реклама була в комунальній власності, – розповів Юрій Ісаєв, радник Полтавського міського голови. – Бо зараз цей вид реклами приносить прибуток одному чи двом підприємцям. І це суттєвий прибуток, за приблизними підрахунками близько 3 мільйонів гривень щомісяця. Краще буде, якщо ці кошти будуть надходити в міський бюджет на благо громади. Але цей процес довготривалий. Ми будемо діяти в рамках чинного законодавства, подібно до процедури внесення до комунальної власності полтавських ринків. А стосовно підвищення орендної плати за їх розміщення, то формула розрахунку оренди досить складна, залежить від площі білборда та його місця розташування.
Полтавські рекламісти про ініціативу влади підвищити плату за оренду земельної ділянки під білбордом.
– Тут ситуація складна і багато нюансів, – пояснив директор та власник одного з полтавських рекламних агентств. – Загальна думка всіх полтавських рекламістів і моя особиста про підвищення оренди негативна. Але із іншої сторони розумієш позицію влади – міський бюджет потрібно наповнювати. У Полтаві дуже багато рекламних щитів – це знаю і сам, і помічають всі гості міста. Тому цінність як рекламоносія нівелюється через їх поширеність. Було б добре зменшити їх кількість, але для цього потрібно домовлятися із операторами зовнішньої реклами, адже вони є власниками білбордів. А влада повинна провести громадські слухання, детально обговорити проблему із усіма суб’єктами цього бізнесу, щоб усім стало зрозуміло що від них хочуть. Зараз все лише в планах, адже намір є наміром. Маю надію, що влада прислухається до полтавських рекламістів.