У Полтаві перерозподілили плату за рекламні щити Депутати Полтавської міської ради внесли зміни про порядок розміщення зовнішньої реклами у Полтаві.
Тепер після оподаткування доходи від надання в тимчасове користування місць розташування рекламних засобів здійснюється таким чином:
– 40% – до міського бюджету,
– 60% – до КП «Полтава-Сервіс».
– Мене дивує те, чому такий великий відсоток від доходу залишається комунальному підприємству, – сказав Олександр Шамота, депутат Полтавської міської ради. – Адже щойно виконком звітував про перше півріччя і дохід від комунальних підприємств за цей період склав 200 гривень. Я не можу підтримати це рішення.
– Ми почули Вашу думку, – сказав Олександр Мамай, міський голова Полтави. – Але ми щомісяця отримуємо 148 тисяч від оренди земельних ділянок, на яких розміщені рекламні щити.
Депутати підтримали міського голову і прийняли це рішення.