Тема тижня. Що потрібно знати полтавцям про гарантійний ремонт та придбаний неякісний товар

Новини
13 березня 2012 о 17:571142 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Тема тижня. Що потрібно знати полтавцям про гарантійний ремонт та придбаний неякісний товар
Здійснюючи покупку, споживачам не завадило б знати про свої права щодо неякісного товару та про гарантійний ремонт.

Фото з сайту vkurse.uaФото з сайту vkurse.ua Через відсутність таких знань, ми самі часто страждаємо. Можемо заплатити за ремонт придбаної техніки, не знаючи, що нам мали його відремонтувати безкоштовно. Купуємо неякісний товар і не йдемо назад до магазину, бо думаємо, що його все одно не замінять. Проте, якщо Ви все ж таки виявили недолік у товарі в строк дії гарантії, то маєте право вимагати: - зменшення ціни; - безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; - відшкодування витрат на усунення недоліків товару. З вимогою безкоштовно усунути недоліків (тобто виконання гарантійного ремонту) ви повинні звернутися до продавця, у якого придбали товар. Якщо ви вирішите піти у сервісний центр, то слід йти у ті з них, які вказані виробником в експлуатаційних документах або повідомлені вам при покупці товару. - Полтавці на гарантійний ремонт частіше за все приносять мобільні телефони, - розповідає власник одного із сервісних центрів Полтави. - У місяць це може бути як п’ять, так і до двадцяти телефонів. Такого, щоб ми їм відмовляли (безкоштовно робити ремонт, через порушення покупцем правил експлуатації) дуже рідко трапляється. Покупцям також корисно знати, що (згідно Закону України «Про захист прав споживачів» від 1 жовтня 1991 року): - Якщо ви виявили недоліки у придбаному товарі у період діє гарантії (і цей недолік виник з вини виробника товару (продавця, виконавця)), маєте право вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; чи вимагати заміни товару на такий же або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника). До речі, доставка великогабаритних і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю (виробнику) та їх повернення споживачу мають здійснюються за рахунок продавця (виробника). - Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору. Вам можуть повернути їх і в інший день, але за вашої згоди. Відбутись це має не пізніше ніж протягом семи днів. - Не задовольнити такі  вимоги можуть тільки тоді, якщо продавець (виробник) доведе, що недоліки товару виникли внаслідок того, що ви не неправильно ним користувались чи не так зберігали. Але ви маєте право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника. Обміняти вам товар можуть, якщо: - він не використовувався і збережено його товарний вигляд, - збережено споживчі властивості, пломби, ярлики, - наявний також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. До теми - Тема тижня. Полтавці, купуючи продукти, можуть визначити у них заборонені харчові добавки

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter