По оновленому покриттю пройшов журналіст «Кола».
Цього року у Полтаві влада обіцяє відремонтувати 85 вулиць.
Про ремонт доріг влада говорити не хоче
Нагадаємо, у травні журналіст «Кола» намагалася взяти інтерв’ю про стан ремонту доріг у Олександра Найпака, заступника міського голови з питань ЖКГ. Зв’язатися по телефону з чиновником не вдавалося, тому редакція надіслала до мерії письмове звернення та запит до КП «Шляхово-ремонтна експлуатаційна дільниця». Відповіді звідти не отримали. Заступник мера звернення направив до управління ЖКГ Полтави.
– Станом на травень для проведення ремонту вулиць та доріг виділено 21,9 мільйона гривень, – йдеться у листі за підписом Сергія Синельника, начальника управління, який надійшов до редакції «Кола». – Із них на капітальний ремонт виділено 17,3 мільйона гривень, на поточний ремонт 4,3 мільйона гривень, на ремонт тротуарів 299 тисяч гривень.
Прогулянка слідами ямкового ремонту вулиць Полтави
Із картою міста та списком вулиць, що відремонтували, журналіст вийшла оглядати дороги.
У найкращому стані – центральні дороги. Як виявилося, ремонт вулиці – це лише реставрація дорожнього покриття. Ремонт тротуарів, заміна люків на дорогах, прочищення стоків у це поняття не входять.
По вулиці Комсомольській найкращий ремонт дороги – на відрізку між Октябрським райвідділом міліції та міським управлінням ЖКГ. Далі по вулиці – невеликі «латки» асфальту та ями, розмір та глибина яких дозволяють туди сісти. Подекуди – клаптики свіжого асфальту. Якщо на такий наступити (у журналіста – 38 розмір взуття), «латки» не буде видно.
По вулиці Гоголя гарно відремонтована ділянка від магазину «Полтавчанка» до «Оксамиту». Після перехрестя з Леніна свіжого асфальту стає менше: до кінотеатру «Колос» смужка асфальту звужується до 1 метру. Тротуар не ремонтований, але у доброму стані.
Охайно виглядає вулиця Гагаріна. Дорога майже без вибоїн. Тротуар зберігся у нормальному стані.
По Сінній добре відремонтована ділянка біля облдержадміністрації. Але далі по вулиці у бік старої автостанції на полотні з’являються тріщинки й ямки. Тротуар трохи підправили.
Калініна, яку капітально відремонтували кілька років тому, знову потрапила у список на реконструкцію. Дорожнє покриття тут подекуди прогнулося. Є ями розміром із кулак.
Відремонтована Степового Фронту, дотична до Калініна, має гірший вигляд. На покритті – багато латок та тріщин.
Найохайніше відремонтована Жовтнева. «Латок» багато як свіжих, так і старих. Пропущених великих ям у дорожньому полотні практично немає.
Вулиця Героїв Сталінграда вся у павутині тріщин. Свіжих латок асфальту мало, ям розміром із кулак – багато. Видно, що дорогу недавно ремонтували, бо всюди валяється щебінь. Тротуар змін не зазнав.
Вулиця Нікітченка вкрита широкими тріщинами від бордюру до бордюру шириною у 2 пальці. Трапляються клаптики свіжого асфальту площею метр на два. Тротуар існує лише з одного боку, з іншого росте трава. На думку журналіста, найбільше ремонту на Нікітченка потребує саме тротуар, а не дорога. Бордюр свіжопобілений.
Тротуар на Колективному провулку практично відсутній. Дорога гладенька, подекуди вкрита латочками та тріщинками. Є стоянка для машин, на яку ремонт дороги не поширився. Відновлення зазнала не вся дорога, а лише смуга. На іншій є ями, у які запросто влазить сумочка журналіста. Проте журналіст знайшла прочищені стоки.
Тротуару на Огнівському провулку немає. По один бік дороги – ґрунтова стежка, на іншому боці – трава. Якщо у ями налити води – вийде по кісточки. Асфальт весь порепаний від бордюру до бордюру. Латки свіжого асфальту невеликі й трапляються рідко. Обабіч дороги – ями. Зате є свіжа дорожня розмітка, нанесена прямо на ями.
По вулиці Красіна замість тротуарів з одного боку – бита цегла, каміння й пісок. З іншого тягнеться стежечка з кусками старого-старого асфальту. Латки свіжого асфальту розміром метр на метр. Є ями розміром з кулак, є такі, у які можна сісти.
Вулиця Артема вкрита дрібними латками асфальту. Трапляються відкриті люки. Замість тротуару – пісок, місцями, навпроти магазинів, латки асфальту. Уся вулиця у гравії, який машини тягнуть із Коцюбинського й Некрасова.
Вулиця Пушкарівська уся у тріщинах, ямах і маленьких латках асфальту. Ближче до будівлі господарського суду – краща дорога, яка різко обривається там, де має бути тротуар. Замість нього – ями, ґрунт, вибоїни на в’їзді у провулки.
Вулиця Остапа Вишні у тріщинах, невеликих латках асфальту, який місцями просів. Тротуар нормальний. Є парковка. Перпендикулярно від неї розходяться вулички без будь-якого дорожнього покриття.
На вулиці Островського видно великі шматки свіжого асфальту, який подекуди вже потріскався. Старе покриття усе у тріщинах, місцями просіло. Тротуари, якими гості міста йдуть від вокзалу, у великих вибоїнах. Є відкриті люки.
По центру дороги на Кондратенка тягнеться смужка свіжого асфальту, по боках від якої розходяться старі тріщини. Тротуар у жахливому стані. Люки відкриті. Облаштовані місця для парковки.
Як відзвітувались на офіційному сайті міськвиконкому чиновники, роботи завершено на двох десятках доріг.
Позначення:
Категорії:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter