Костянтин Корягін: УЗ як діагноз. Про "Хюндай" та українську залізницю

Колонки
Валентина Зайченко9 січня 2013 о 10:451100 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245
Костянтин КорягінКостянтин Корягін, фотограф, руфер.


Ось стою я в Миргороді. Навпроти мене – потяг "Хюндай" Київ-Донецьк. Дивлюся у вікно і бачу - в першому класі сидить осіб 5-6, всі тепло одягнені. В другому класі народу трохи більше, але не на багато – якщо 20 тіл набереться і то гарно буде. Теж щось не схоже на те, що там спекотно – сидять в куртках. І ось сиджу я навпроти – експрес Полтава-Київ. У другому класі, в якому я їду через те, що НЕ БУЛО квитків у перший, і спостерігаю таку картину – вагон майже заповнений. Але це ще лише Миргород, і люди обов'язково ще сядуть в цей потяг. А ось в Хюндай вже ні.

Потяг, в якому їду я, набагато швидше окупається, адже бажаючі поїхати на ньому є, іноді навіть більше, ніж є місць. Спочатку я збирався виіхати 8-го числа, але на цей день взагалі квитків не було, а на 9-те я ледве взяв, до речі через сервіс для бронювання на сайті. Я вже не кажу, що раніше цей потяг йшов 3,5 години, майже як і той самий Хюндай, не ламається і коштує набагато дешевше, ніж його заміна. А з появою Хюндаю експрес тепер їде до Києва 6 годин, на кожній зупинці майже по 40 хвилин стоїть. Мабуть, щоб конкуренції Хюндаю не складав, сервіс експресу штучно понизили.
І тепер ми бачимо декілька заяв від УЗ про те, що пасажирські перевезення їм не рентабельні. Так звісно не рентабельні – якщо витрачати великі гроші не на купівлю нового обладнання, а на величезні відкати, не думаючи про доцільність цих грошей, то ці гроші і не повернуться ніколи.

До речі, в Миргороді в нашому вагоні (про інші не знаю) вимкнули телевізор та залишили лише декілька ламп. Не знаю чому, але хоч це мені і не заважало, негативне враження все ж лишилося.

Поки я це писав, приіхав ще один Хюндай Київ - Харків, і ситуація в ньому не краща. Одразу кидаються в очі биті вікна, які наспіх заклеїли, не піклуючись ні про зовнішній вигляд, ні про надійність.
Тепер час виправляти наслідки "пакращення" на Укрзалізниці, щоб рівень обслуговування вийшов на якийсь пристойний рівень.

До речі, місяць тому під Полтавою застряг Хюндай: не плановано зупинились ще три потяги

Читайте також: Руфери – цінителі висоти та романтики

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter