Законодавчі зміни, які принесла полтавським водіям весна

Авто
Ольга Правденко12 квітня 2013 о 09:461653 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Законодавчі зміни, які принесла полтавським водіям весна
З кві­т­ня цьо­го ро­ку укра­ї­н­сь­кі во­дії та вла­с­ни­ки тра­н­с­по­р­т­них за­со­бів жи­ти­муть за но­ви­ми за­ко­на­ми та пра­ви­ла­ми.
Змі­ню­ють­ся умо­ви ку­пі­в­лі-­про­да­жу ав­то, а во­дій­сь­кі пра­ва, за ба­жан­ням лю­ди­ни, ро­би­ти­муть з чі­пом. Про ці та ін­ші «ав­то но­во­в­ве­ден­ня» чи­тай­те да­лі.







Фото з сайту ipress.uaФото з сайту ipress.ua





Ав­то, отри­ма­не у спа­д­щи­ну, бі­ль­ше  не тре­ба пе­ре­ре­є­с­т­ро­ву­ва­ти



Тре­тьо­го кві­т­ня Ка­бі­нет Мі­ні­с­т­рів Укра­ї­ни ух­ва­лив по­с­та­но­ву, в якій за­твер­джу­ють­ся но­вий по­ря­док здій­с­нен­ня оп­то­вої та ро­з­д­рі­б­ної то­р­гі­в­лі тра­н­с­по­р­т­ни­ми за­со­ба­ми.

– Цей ме­ха­нізм уже спро­ще­ний, а ці­єю по­с­та­но­вою Ка­б­мін ро­бить про­це­ду­ру ще про­с­ті­шою. По-­пе­р­ше, сьо­го­д­ні не є обо­в’я­з­ко­вою ав­то­те­х­ні­ч­на ек­с­пе­р­ти­за тра­н­с­по­р­т­но­го за­со­бу. При ку­пі­в­лі ав­то лю­ди­на са­ма ви­рі­шує, про­во­ди­ти її чи ні, але я ре­ко­ме­н­дую всім для са­мо­за­спо­ко­єн­ня все-­та­ки здій­с­ню­ва­ти ек­с­пе­р­ти­зу, – ра­дить Ігор Па­лі­є­н­ко, за­сту­п­ник на­ча­ль­ни­ка управ­лін­ня ДАІ УМВС в Пол­та­в­сь­кій об­ла­с­ті. – Та­кож по­с­та­но­ва спро­щує по­ря­док пе­ре­ре­є­с­т­ра­ції тра­н­с­по­р­т­них за­со­бів, як­що во­ни пе­ре­да­ють­ся у спа­док.

Ав­то, отри­ма­не у спа­д­щи­ну, мо­ж­на бу­де про­да­ва­ти без пе­ре­ре­є­с­т­ра­ції. Але це тіль­ки в то­му ви­па­д­ку, як­що на ньо­го бу­дуть вста­но­в­ле­ні дер­жа­в­ні но­ме­р­ні зна­ки но­во­го зра­з­ка – ком­п’ю­те­р­ні про­гра­ми зі вне­сен­ня змін у ба­зи, не про­пу­с­ка­ють  но­ме­р­ні зна­ки ста­ро­го зра­з­ка.

– Та­кож ска­су­ва­ли так зва­ний пе­н­сій­ний по­да­ток на ма­ши­ни. Пла­тить­ся він ли­ше за тра­н­с­по­р­т­ні за­со­би, які пе­р­ший раз ре­єст­ру­ють на те­ри­то­рії на­шої дер­жа­ви. Це сто­су­єть­ся ав­то, ку­п­ле­них у ди­ле­рів і впе­р­ше вве­зе­них з-за ко­р­до­ну. За­ле­ж­но від ці­ни ав­то з вла­с­ни­ка стя­гу­єть­ся по­да­ток від 3 до 5 %, – за­зна­чив Ігор Па­лі­є­н­ко.

По­с­та­но­ва пе­ред­ба­чає офо­р­м­лен­ня до­го­во­рів ку­пі­в­лі-­про­да­жу тра­н­с­по­р­т­них за­со­бів без­по­се­ре­д­ньо в під­роз­ді­лах Дер­жа­в­то­і­н­с­пе­к­ції. Ска­со­ва­но бу­де і ви­мо­гу про знят­тя з об­лі­ку ав­то для їх по­да­ль­шо­го про­да­жу че­рез то­р­го­ве­ль­ні ор­га­ні­за­ції.

До теми - У Мінінфраструктури спростовують інформацію про подорожчання бензину на 6-7 гривень

По­с­ві­д­чен­ня во­дія бу­дуть ви­да­ва­ти на 10 і 20 ро­ків



З 13 бе­ре­з­ня цьо­го ро­ку на­бу­ла чин­но­с­ті по­с­та­но­ва Ка­бі­не­ту Мі­ні­с­т­рів Укра­ї­ни, яка за­твер­джує єди­ні зра­з­ки бла­н­ків до­ку­ме­н­тів, що по­с­ві­д­чу­ють осо­бу, пі­д­т­ве­р­джу­ють гро­ма­дян­с­т­во Укра­ї­ни чи спе­ці­а­ль­ний ста­тус осо­би, у то­му чи­с­лі й по­с­ві­д­чен­ня осо­би.

У по­с­ві­д­чен­ня во­дія, офо­р­м­ле­ні і ви­да­ні пі­с­ля на­бран­ня чин­но­с­ті по­с­та­но­ви Ка­б­мі­ну, бу­де вне­се­но те­р­мін їх дії:

на пра­во ке­ру­ван­ня тра­н­с­по­р­т­ни­ми за­со­ба­ми ка­те­го­рії А,  А1, В, В1 – 20 ро­ків з да­ти їх ви­да­чі;

– ін­ших ка­те­го­рій – про­тя­гом 10 ро­ків із за­зна­че­ної да­ти.

– Зве­р­таю ува­гу, що по­с­ві­д­чен­ня во­дія ста­ро­го зра­з­ка, ви­да­ні в не­за­ле­ж­ній Укра­ї­ні, за­ли­ша­ють­ся чин­ни­ми. За­мі­ни­ти їх мо­же лю­ди­на за вла­с­ним ба­жан­ням. Але до 1 сі­ч­ня 2014 ро­ку по­с­ві­д­чен­ня во­дія, ви­да­ні в СРСР, тре­ба за­мі­ни­ти на но­ві, – на­го­ло­сив Ігор Во­ло­ди­ми­ро­вич.

По­с­та­но­вою Ка­б­мі­ну та­кож вве­де­но в дію 3 ви­ди по­с­ві­д­чен­ня во­дія:

Фото з сайту grebenka.com Фото з сайту grebenka.com

1. Ста­н­да­р­т­но­го зра­з­ка.

2. По­с­ві­д­чен­ня во­дія з чі­пом (без вне­сен­ня осо­би­с­тої ін­фо­р­ма­ції. За­пи­са­ти на чіп не­об­хід­ну ін­фо­р­ма­цію во­дій змо­же будь-­ко­ли).

3. По­с­ві­д­чен­ня во­дія з чі­пом, в який бу­дуть вве­де­ні всі да­ні, які сто­су­ють­ся вла­с­ни­ка цьо­го по­с­ві­д­чен­ня (ві­д­би­т­ки па­ль­ців, ци­ф­ро­ве зо­бра­жен­ня об­лич­чя, пі­д­пис і т.д).

Та­кі по­с­ві­д­чен­ня ще не ви­го­то­в­ля­ють, пла­ну­єть­ся, що про­це­ду­ра ві­д­бу­ва­ти­меть­ся за тим же прин­ци­пом, за яким ви­да­ва­ти­муть­ся за­ко­р­дон­ні па­с­по­р­ти.

– Най­бли­ж­чим ча­сом на ба­зі МРЕВ пла­ну­єть­ся ство­рен­ня єди­них ре­єст­ра­цій­них центрів з на­дан­ня по­с­луг на­се­лен­ню у всьо­му, що сто­су­єть­ся ав­то­т­ра­н­с­по­р­ту. Фа­к­ти­ч­но, це бу­де те ж са­ме, що й МРЕВ, – за­зна­чив за­сту­п­ни­ка на­ча­ль­ни­ка.

До теми -  У Полтаві для автомобілей на газу хочуть заборонити підземні паркінги

Че­рез ажі­о­таж не ви­ста­чає бла­н­ків на офо­р­м­лен­ня те­х­па­с­по­р­тів



Ни­ні у ба­га­тьох пол­та­в­ців ви­ни­к­ла про­бле­ма з офо­р­м­лен­ням те­х­ні­ч­них па­с­по­р­тів на ав­то­мо­бі­лі. Зо­к­ре­ма в «Ко­ло» за­те­ле­фо­ну­вав пол­та­вець Оле­к­сій Гри­го­ро­вич та по­ві­до­мив, що мі­сяць то­му при­д­бав ав­то­мо­біль, але не мо­же ним їз­ди­ти, бо в МРЕВ ві­д­по­ві­да­ють, що не має бла­н­ків для офо­р­м­лен­ня те­х­ні­ч­но­го па­с­по­р­ту.

– У МРЕВ по­с­тій­но ка­жуть, щоб при­йшов пі­з­ні­ше, го­во­рять, що з Ки­є­ва не над­си­ла­ють до­с­та­т­ню кі­ль­кість бла­н­ків для цих до­ку­ме­н­тів. Ко­ли був у них во­с­тан­нє, ска­за­ли при­йти 15 кві­т­ня. Знаю, що схо­жа си­ту­а­ція і з бла­н­ка­ми для во­дій­сь­ких прав, – обу­рю­єть­ся Оле­к­сій Гри­го­ро­вич.

Ігор Па­лі­є­н­ко та­ку си­ту­а­цію по­яс­нює не­об­ґру­н­то­ва­ним ажі­о­та­жем на­вко­ло ви­го­то­в­лен­ня до­ку­ме­н­тів, в то­му чи­с­лі за­мі­ни ста­рих во­дій­сь­ких прав на но­ві.

– Сьо­го­д­ні не тіль­ки в Пол­та­в­сь­кій об­ла­с­ті, а й по всій Укра­ї­ні ві­д­бу­ва­єть­ся ажі­о­таж, лю­ди на­ма­га­ють­ся як мо­ж­на шви­д­ше за­ре­є­с­т­ру­ва­ти тра­н­с­по­р­т­ний за­сіб, по­мі­ня­ти пра­ва. За на­ши­ми ста­ти­с­ти­ч­ни­ми да­ни­ми, ни­ні ми май­же на 50% бі­ль­ше про­во­ди­мо та­ких опе­ра­цій, у по­рі­в­нян­ні з бе­ре­з­нем ми­ну­ло­го ро­ку. Ми не мо­же­мо за­мо­ви­ти 5 ти­сяч бла­н­ків зра­зу, бо сьо­го­д­ні є ажі­о­таж, а за­в­т­ра йо­го не бу­де. По-­дру­ге, те­х­но­ло­гі­ч­не об­ла­д­нан­ня на пі­д­п­ри­єм­с­т­ва, які ви­го­то­в­ля­ють бла­н­ки, ро­з­ра­хо­ва­не на пе­в­ну кі­ль­кість. На­ма­га­є­мо­ся ви­й­ти із си­ту­а­ції: про­си­мо во­ді­їв ро­би­ти еле­к­т­рон­ні за­я­в­ки на офо­р­м­лен­ня до­ку­ме­н­тів. Ду­маю, що в дру­гій по­ло­ви­ні кві­т­ня все впо­ря­д­ку­єть­ся, – ро­з’я­с­нює Ігор Па­лі­є­н­ко. – При­мі­ром, в Пол­та­ві, Кре­мен­чу­ці за­мі­ни­ти во­дій­сь­кі пра­ва що­дня при­хо­дить бі­ль­ше 10 осіб, а у ви­хі­д­ний день – до 20 осіб. Тро­хи мен­ший ажі­о­таж в МРЕВ Ло­х­ви­ць­ко­го, Лу­бен­сь­ко­го, Мир­го­род­сь­ко­го ін­ших ра­йо­нів.

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter