Підвищивши ціну проїзду до 2 гривень, полтавські перевізники не поспішають ремонтувати салони і використовують підручні засоби. Бруд та антисанітарія для них не перешкода.
Сьогодні журналіст "Кола" проїхався містом у маршрутці, підлога якої засипана брудом, а сидіння перемотані скотчем. Засіб, яким намагалися приховати розідрані сидіння, забруднився і сповз.
До теми: Жахи полтавських тролейбусів
Запитувати пасажирів про враження від поїздки у брудному салоні не довелося. Жінки, які зайшли до транспорту через кілька зупинок, самі звернули увагу на стан салону:
– Який жах! Це ж антисанітарія! Прото якась неповага до пасажирів і наглість. Усі хочуть заробити грошей, але ж так не можна. Нас уже перевозять як свиней.
У маршрутці не було жодних вказівок на те, хто надає послуги. Вивіска із даними про перевізника відсутня, а витяги із законів та номери служби захисту прав споживачів та інші заховані за шторою.
Читайте також: Репортаж від "Кола" з першого у Полтаві wi-fi-тролейбуса
Журналіст запитала у водія номер телефону перевізника, але чоловік такої інформації не надав:
– Я взагалі один день підміняю друга. Номера перевізника у мене немає. Ні, я не знаю, на кого працюю. Там же цих перевізників у якісь спілки об’єднуюють.
Тим часом у салоні жінки не переставали обурюватися. До розмови підключився і молодий чоловік у задній частині салону:
– Перше, що я помітив, що у салоні ніяк провітрити. Дуже спекотно, а люк (прим. авт. – дрігий люк у задній частині) закритий і забитий. А це ж іще й аварійний вихід.
Таким чином перевізник порушив не тільки право пасажира на якісні послуги, а й техніку безпеки. Не отримавши номера та назви перевізника, "Коло" переписало номери. За допомогою звернулися до ДАІ м. Полтави.
Подробиці читайте на сайті згодом.