Проте здати у такий спосіб можна буде лише ті квитки, які купувались через Інтернет і не були роздруковані у залізничній касі. Здійснити послугу можна на сайті booking.uz.gov.ua. Про це повідомили на офіційному сайті Укрзалізниці.
Нагадаємо, що полтавці можуть дізнатися про запізнення потягів через інтернет
Для повернення електронного проїзного документа (ЕПД) та/або бланка замовлення, що були оформлені через сайт booking.uz.gov.ua, необхідно зайти до кабінету користувача:
- скористатися вкладкою «Актуальні квитки»;
- обрати проїзні документи, які необхідно повернути;
- обрати опцію «Повернути»;
- підтвердити або відмовитись від повернення:
Повернення ЕПД та Бланка замовлення на сайті booking.uz.gov.ua можливо незалежно від місця їх оформлення. А от повернення резерву здійснити неможливо.
Повернення коштів на картку клієнта здійснюється Укрзалізницею в максимально стислий термін.
Для повернення ЕПД та/або Бланка замовлення, що були оформлені через інші системи придбання квитків (окрім залізничних кас), необхідно:
– скористатися вкладкою «Повернення квитка» та заповнити наступні поля:
- UID - унікальний ідентифікатор замовлення (20-ти значний код, що знаходиться у
верхньому рядку документа),
- фіскальний номер квитанції (ФК, розміщений у правому верхньому куті документа),
- ім’я та прізвище особи, для якої було оформлено документ.
- обрати опцію «Повернути квиток»,
- підтвердити або відмовитись від повернення.
До теми - В Україні відсьогодні подорожчали квитки на потяги
Важливо знати: повернення коштів на картку клієнта здійснюється тою системою, через яку було придбано електронний посадочний документ або бланк замовлення. Можливість повернення ЕПД та Бланку замовлення на сайті booking.uz.gov.ua припиняється за 1 годину 00 хвилин до відправлення поїзда з початкової станції.
Фото з сайту dt.uaУкрзалізниця впровадила послугу Online повернення проїзних документів.