Нові правили повірки та ремонту лічильників – хто відповідальний та як бути споживачеві

Суспільство
Ольга Правденко14 січня 2016 о 13:022257 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Нові правили повірки та ремонту лічильників – хто відповідальний та як бути споживачеві
В Україні з 1 січня 2016 року набрали чинності нові правила повірки лічильників.

Нові правили повірки та ремонту лічильників – хто відповідальний та як бути споживачевіПовірку і ремонт лічильників повинні проводити надавачі комунальних послуг. Фото з сайту ТСН

Повірку та ремонт лічильників на газ, воду, електроенергію та тепло
відтепер мають проводити за свій рахунок не споживачі, а надавачі комунальних послуг, – пише ТСН. Вони тепер відповідають за своєчасність повірки, стежать за термінами
проведення, мають письмово повідомити споживача про терміни проведення повірки.

Про це йдеться в законі "Про метрологію та метрологічну діяльність", який набрав чинності 1 січня 2016 року.

– Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж,
транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, здійснюються за рахунок суб'єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання. Відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки ... покладається на суб'єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання. Періодична повірка проводиться за рахунок тарифів на електро-, тепло-, газо- і водопостачання, – ідеться в законі.

Читайте також: В Уряді порадили, як не платити, коли у вашій квартирі холодно

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter