Полтавці можуть поскаржитись на провідників чи касирів залізничних вокзалів

Суспільство
Юлія Обелець7 серпня 2015 о 18:021159 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Полтавці можуть поскаржитись на провідників чи касирів залізничних вокзалів
Поскаржитись на послуги "Укрзалізниці" можна, подзвонивши на гарячу лінію

Полтавці можуть поскаржитись на провідників чи касирів залізничних вокзалівПолтавці можуть поскаржитись на провідників чи касирів залізничних вокзалів. Фото zabeba.li

Залізничники закликають пасажирів до конструктивного та відкритого діалогу, щоб удосконалити сервіс та запобігти недобросовісній роботі персоналу.

У разі виникнення прецедентів з неналежним обслуговуванням у поїздах, на вокзалах або перевезенням безквиткових пасажирів телефонувати на гарячу телефонну лінію "Укрзалізниці": (044) 465-33-44. За номером працює автовідповідач, на який треба залишити повідомлення та контактні дані.

Працівники "Укрзалізниці" у найкоротшій термін зв’яжуться з адресатом повідомлення. Також у кожного начальника поїзда є книга скарг та повідомлень, яку він зобов’язаний надати за першою вимогою, – йдеться на сайті підприємства.

Рекомендації

У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію надавайте найповнішу інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон та місце, тим самим допомогти провести об’єктивне службове розслідування та виявити недобросовісних працівників. Коли пасажири скаржаться без вказування конкретної інформації – дуже важко розслідувати випадок, втрачається багато часу та можливість оперативно зреагувати для запобігання негативним явищам.

До теми – Потяги «Хюндай» частіше їздитимуть через Полтаву

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter