Логотип сформований на основі давнього герба козацького міста ХVІІ століття (нинішнього офіційного герба Полтави) та поєднує ключовий його елемент – лук з напруженою до низу стрілою в обрамленні смарагдової зелені міста.
Верхня частина логотипу містить три бутони квітки, що символізує три історичні пагорби стародавньої Полтави: центральна – Іванова Гора, ліворуч – Монастирська, праворуч – Інститутська.
В цілому логотип нагадує першу літеру в назві міста – літеру «П». Поява логотипу Полтави стала можливою завдяки співпраці управління культури міськвиконкому та київського представництва дизайн-студії Артемія Лебедєва, повідомляє Полтава туристична.
Серед робіт студії дизайн веб-сайту компанії «Яндекс», графічний дизайн продукції компанії Samsung, логотип Большого театру в Москві, туристичний логотип Одеси та розробка логотипу та фірмового стилю для Одеського національного театру опери та балету. Полтава – друге з українських міст після Одеси, яке отримало логотип від студії Лебедєва. До речі, вартість виготовлення логотипу поки невідома. Проте розробка подібних логотипів для російських міст коштувала близько мільйона рублів. Щоправда, подейкують – логотип розробили безкоштовно.
У соцмережах також з’являються незадоволені відгуки самих полтавців про новий знак міста. Невдоволення викликане не так дизайном, як виконавцем. Адже відомо, що Артемій Лебедєв активно підтримував політику Росії щодо анексії Криму.
Читайте також: Центр Полтави перетворюють на парк зимових атракціонів