2010 рік став знаковим в творчості артистки LOBODи. Співачка диктує модну течію в українському шоу-бізнесі і не боїться експерементувати. Доказом цього стала відеоробота «Жить легко» – перший на території СНД відеокліп, в якому співачка не побоялася збільшити масу до 120 кілограм, чим викликала повагу фанатів сміливістю жартувати над собою.
А дуетна відеоробота «Сердце бьется» став найдорожчим кліпом в історії українського шоу-бізнесу. Бюджет склав більше 140 тисяч доларів.
Відеоробота «Революція» стала новим етапом в творчості співачки. Саме тоді Світлана Лобода змінила ім’я на бренд «LOBODA», постригла розкішне волосся і відправилася в тур по Україні та країнам СНД.
В цьому році її пісні потрапили на радіостанції Росії, Білорусії, Казахстана та Литви. По версії московського радіо «Монте Карло» LOBODA ввійшла в топ-рейтинг найсексуальніших жінок, а канал «RU TV» в такому ж рейтингу визначив її перемогу.
LOBODA чітко розуміє, які вже поставлені цілі і що рух в цьому напрямку приведе до успіху.
А в 2011 році Світлана обіцяє випустити сольний альбом, записати провокаційний дует та стати продюсером жіночого колективу.