- Моя бабуся вже мене дістала — на кухні завжди запитує, коли Федорович побудує молокозавод, а то хочеться молочка дешевого та ряжаночки. А я не знаю, що відповісти — не підскажете, коли ж у Полтаві зявиться така дивина?
О.М: - Від планів будівництва молокозаводу я не відмовляюсь. Адже Полтава – на жаль, єдиний обласний центр в Україні, який не має молокозаводу. А нині лише підприємства групи компаній «Інтер - Агро» щоденно дають майже 70 тон високоякісного молока. Саме стільки денна потреба Полтави в молокопродуктах. Чому ж тоді переплачувати за молокопродукти, завезені із інших регіонів? Молокозавод в Полтаві буде! Безпосередньо ж будівництво молокозаводу можна завершити місяців за 9-10. Це ж сучасні технології. А от 1 рік триває оформлення необхідної проектної документації. Можу вас запевнити, що нині вже триває підготовка всіх необхідних документів. Й вже цього року ми розпочнемо будівництво.
- Вижу много паралелей из творчества Леонида Михалыча Черновецкого и Вашей деятельности. Вопрос: когда мэр Полтавы споет для всего народа и купит Rolls-Royce Phantom (а то на Х5 даже Бажан ездит — надо эксклюзив)? Большое спасибо за понимание.
О.М: - Я не намагаюсь мати великий власний автопарк або ганятися за автомодою. Й моє сьогоднішнє авто мене цілком задовольняє. Замінити ж цей автомобіль планую лише по відпрацюванні його моторесурсу.
- Матковский обещал аквапарк и горно-лыжный спуск на Леваде — так будет или нет, ответь Олександр Федорович? Спасибо заранее.
О.М: - Думаю, що на це запитання краще відповість мій попередник. Це ж були одні з його чисельних обіцянок.
- Где обещанные пайки пенсионерам?
О.М: - Ще в грудні стартувала чергова соціальна ініціатива Громадського об’єднання «Наш Дім – Полтава». Під час якої продуктові набори отримають всі пенсіонери та пільговики Полтави та Полтавського району. Протягом двох місяців вони отримали персональні запрошення. А вже сьогодні(7 лютого) розпочалася безпосередньо видача наборів. Нами підготовлена ціла програма – аби наші шановні пенсіонери змогли трішки, так би мовити, культурно відпочити. Нинішня соціальна ініціатива - це не лише безпосередня видача продуктових наборів(таких два види), а й Концерт Творчого центру Наталії Май та Олени Ковтун.
- Как дела с Кадетским корпусом? Если все же удастся вернуть его в собственность города, что с ним будет дальше и откуда на это возьмутся у города деньги?
О.М: - Я розпочав переговори із нинішніми власниками будівлі ще на початку грудня минулого року. Є кілька варіантів вирішення ситуації та повернення Кадетського корпусу місту. Вже цього тижня у мене буде чергова зустріч із уповноваженим представником власника. Де ми маємо вирішити головні питання: на яких мовах унікальна споруда знову належатиме територіальній громаді. Сподіваюсь, вже після цього можна буде сказати щось конкретне.
- Прокомментируйте ожидаемое подорожание проезда в общественном транспорте. Получается, что Матковский ушел, и регулировать этот вопрос новая власть не в состоянии?
О.М: - На жаль, регулювання ситуації із громадським транспортом попередня влада часто підміняла популізмом. Аби стан громадського транспорту не був таким жалюгідним, а невдоволення пасажирів меншим, потрібно було поступово піднімати ціну хоч на 10 або 25 копійок. Ми ж найшли здоровий компроміс із перевізниками. Подорожчання проїзду не стосуватиметься тролейбусів та не торкнеться всіх груп пільговиків.
- Яку справу за 100 днів вважаєте своїм найбільшим досягенням на посаді мера? І друге питання, чи проводили «чистку» рядів ? Хто постраждав? Багато звільнень у міськвиконкомі та галузевих управліннях? Дякую
О.М: - Своїм найбільшим досягненням вважаю, те, що ми не допустили колапсу у міському господарстві. Попри намагання нам заважати. Адже «отримали у спадок» аж 19 мільйонів гривень мінус. Хоча попередній керманич казав про якесь «перевиконання бюджету». Протягом цих місяців вдалося трішки вирівняти ситуацію – на чомусь зекономити та віднайти майже 10 мільйонів. Також досягненням вважаю, що вже за місяць-півтора плануємо закупити 10 нових тролейбусів. Чого в Полтаві не було більше 10 років. Це значно покращить роботу нашого громадського транспорту та стан повітря. Всі ж бачать, як зараз маршрутки та автобуси «чадять» на наших вулицях.
- а ще мене цікавлять цихьри: яку ж зарплату Ви та Ваші заступники отримуєте? скільки коштував ремонт Вашого кабінету? — не кажіть, що не знаєте бо не повірю))
О.М: - Вже кілька місяців моя зарплата та зарплата першого заступника перераховуються на ГО «Наш Дім – Полтава». Це орієнтовно 6-7 тисяч у кожного. Щодо ремонту кабінету. Його ремонт разом із устаткуванням меблями обійшовся в суму приблизно 300 тисяч гривень. Жодних бюджетних чи спонсорських коштів не витрачено на це. Все до єдиної копійки оплачено підприємствами, які я очолював до обрання міським головою.
- Шановний Олександре Федоровичу! Скажіть будь-ласка,можна вирішити питання щодо транспортного сполучення Огнівка-Сади2-Половки. Ми неодноразово зверталися до транспортного відділу міськвиконкому, але питання це залишилось відкритим. Ми, жителі Огнівки-Сади2, повинні йти до зупинок Мотель, 23Вересня, Сади1 пішки (особливо це болюче питання в осінньо-зимовий період),або їздити з пересадками.Допоможіть будь-ласка.
О.М: - Дякую за пораду. Я дам вказівку профільному відділу вивчити ситуацію. Думаю, що для початку потрібно запустити такий собі випробувальний маршрут. Аби й перевізники змогли ефективно працювати, й пасажирам було зручно.