Принаймні, кілька передумов для цього вже було.
Як повідомили у підприємстві «Полтава-сервіс» утриманням у належному стані щитів повинні опікуватися рекламоросповсюджувачі. Тобто фірми, які розміщують рекламу, встановлюють та розміщують борди.
«Полтава-сервіс» займається дозвільною документацією. Тобто у разі виявлення несправних конструкцій, порушення правил встановлення самою організацією, чи громадянами міста, комунальне підприємство реагує на це та звертається до рекламістів, щоб ті усунули недоліки. Якщо конструкція не підлягає ремонту – її демонтують. Все це робиться згідно договору між «Полтава-сервіс» те рекламними фірмами.
У разі невиконання - інспекція по контролю за благоустроєм екологічним та санітарним станом міста може накласти штраф.
Крім того на сайті міської ради можна знайти спеціальні правила розміщення зовнішньої реклами.