Небезпека застрягнути в дорозі підстерігає мандрівників у автобусах дальнього слідування.
Державтоінспекція Полтавської області рекомендує автовласникам, по можливості, утриматися від поїздок на далекі відстані. А ось водіям автобусів міжміського сполучення подітися нікуди – вони щодня мусять здійснювати перевезення пасажирів згідно з графіком.
Прокоментувати ситуацію ми попросили диспетчерів трьох полтавських автовокзалів. Там повідомили, що про випадки скасування чи затримки рейсів через замерзання двигунів автобусів їм невідомо. Офіційно перевезення припиняли лише через заметілі.
Слова водія підтверджує фахівець Євген Васільєв, завідувач механічним відділенням Полтавського будівельного технікуму транспортного будівництва:
- Існує три види дизельного палива: літнє, зимове та арктичне. Полегшує запускання двигуна у морозний період використання зимових видів мастил, бо вони рідкіші, та доливання у двигун антигелю. Температура застигання зимової солярки до -35С. Але справа в тому, що в нашому місті ви цих мастил майже не знайдете.
Євген Олександрович говорить, що водії долають проблему замерзання палива перевіреним способом: вручну підігрівають двигун.
А ось водій таксі, що чекає на клієнтів перед центральним входом Автовокзалу, запевнив нас, що тутешні перевізники не мають автівок з дизельними двигунами, тож машина у дорозі по місту не має зупинитися.
Яким видом транспорту подорожувати, вирішувати, звісно, пасажирам. Редакція «Кола» лише застерігає бути обережними й розсудливими під час планування поїздки та вибору засобу пересування.
P. S. У тому, що техніка в люті морози виходить з ладу, пересвідчилась журналістка, що готувала цей матеріал. Під час фотозйомки відмовився працювати фотоапарат.